Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei. Jeg er 35. Ingen barn fra før. Har nå prøvd snart et halvt år uten å bli gravid. Jeg er også til utredning for autoimmune sykdommer, men har ikke fått diagnose ennå. Er det noen der ute som har hatt høyt ANA titer, anti-tpo, som har hypothyreose eller lupus, som likevel har klart å bli gravide? Eller kjenner dere noen? Jeg vet at autoimm skd`er kan være årsak til infertilitet, og blir jo litt trist og motløs pga dette Muffe
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, men har du prøvd på forumet "Gravide med funksjonshemning / kronisk sykdom" ? Håper du får svar på spørsmålene dine. Lykke til med prøvingen. Håper spiren snart sitter:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Hei! Jeg har Sjøgrens-syndrom, er 37 år og ingen problem med å bli gravid! Lykke til og ikke gi opp!
addaadda Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 jeg har ulcerøs colitt, som er autoimmun sykdom. står på imurell. Jeg ble gravid på første forsøk. Viktig å planlegge en graviditet bare så det ikke skjer i en dårlig periode. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå