Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Tenker så utrolig masse på deg, og lurer så på hvordan det går med deg......vet du skal på UL i morgen og håper du får noen deilige positive svar i morgen:))))) Mange varme klemmer fra meg:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 slenger meg på her, er innom ørten ganger for dagen for å se om det er kommet noe nytt fra deg. Masse lykke til på ul i morgen og måtte den bringe fantastiske nyheter til deg*XXX* *sender over mange gode klemmer og babystøv*
håp-74 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Krysser alt jeg har å krysse for deg og spiren. Håpe håpe håpe på gode nyheter i morga!!!!!!!! Sender over masse positive vibber til dere i morga, masse lykke til ; )
Alid@ Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Så søte og snille dere er Tirilgirl og Stjernoye som tenker på meg:) Blir kjempe rørt og veldig glad, det er så godt å få støtte fra dere jentene her inne:) Går greit med meg, men veksler så i trua om hvordan dette skal gå. Nå synes jeg at puppene ikke er så tunge mere og tenker da selgsagt det verste + den murringa jeg har hatt. Men prøver jo å overbevise meg at det trenger ikke bety noe negativt. Er så godt forberedt som det går ann i denne situasjonen på alle mulige resultater i morgen, alt fra tom fostersekk, dødt embryoe, piller for å støte det ut, utskrapning, og selgsagt det jeg håper aller mest på et levende lite mirakel;) Tøft blir det nokk uansett, selv om jeg er rolig og avslappet i dag så kommer nokk nervene i morgen, men gjett om at det skal bli deilig å få et skikkelig svar:) Takk for at dere tenker på meg og lykke ønskninger!! I morgen vet jeg svaret jenter, hurra for det:) Vi får håpe og tro det beste at vi får se et lite levende embryoe i morgenXXXXXXXXXXXXXXX Mange klemmer!!!
Alid@ Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Glemte og si at jeg har time ganske seint så blir nokk ikke å skrive her inne før tidligst klokken 7 i morgen kveld!
nifficat Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Lykke, lykke til med ultralyden i morgen, Alid@ ) Krysser fingrene og det jeg har for dere!!!!!
Alid@ Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Tusen takk nifficat;) Nå kjører vi snart jenter så kryss fingrene og alt dere har for det tror jeg vi trengerXXXXXXXX Kommer inn med resultatet seinere i kveld!!
håpefull *er mamma* Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Jeg dropper innom i morgen og ser hvordan det har gått med deg. Skal på fest i kveld. Krysser alle fingre ;-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Krysser alt jeg har XXXXXXXXXXX mange klemmer til deg
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2010 Nå lurer jeg fælt på hvorfor du ikke har kommet inn og oppdatert.....hmmmm Håper det ikke betyr en innleggelse........ Varm klem fra meg
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 ja jeg og......*oppdaterer og oppdaterer* *XXX* *klemmepå*
brunette79 Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Jeg også... Håper bare alt har gått bra idag!! KLEM
Håpefull38 Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 Måtte også inn å sjekke om du hadde oppdatert! Er så spent! Tenker på deg:-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Hmmm, begynner å bli litt bekymret for deg nå kjære du.....
håpefull *er mamma* Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Bekymret jeg også ;-( Håper å høre fra deg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå