Gå til innhold

Kjære, kjære Alid@.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slenger meg på her, er innom ørten ganger for dagen for å se om det er kommet noe nytt fra deg. Masse lykke til på ul i morgen og måtte den bringe fantastiske nyheter til deg*XXX*

*sender over mange gode klemmer og babystøv*

Så søte og snille dere er Tirilgirl og Stjernoye som tenker på meg:):)

Blir kjempe rørt og veldig glad, det er så godt å få støtte fra dere jentene her inne:)

Går greit med meg, men veksler så i trua om hvordan dette skal gå. Nå synes jeg at puppene ikke er så tunge mere og tenker da selgsagt det verste + den murringa jeg har hatt. Men prøver jo å overbevise meg at det trenger ikke bety noe negativt.

Er så godt forberedt som det går ann i denne situasjonen på alle mulige resultater i morgen, alt fra tom fostersekk, dødt embryoe, piller for å støte det ut, utskrapning, og selgsagt det jeg håper aller mest på et levende lite mirakel;) Tøft blir det nokk uansett, selv om jeg er rolig og avslappet i dag så kommer nokk nervene i morgen, men gjett om at det skal bli deilig å få et skikkelig svar:)

Takk for at dere tenker på meg og lykke ønskninger!!

I morgen vet jeg svaret jenter, hurra for det:) Vi får håpe og tro det beste at vi får se et lite levende embryoe i morgenXXXXXXXXXXXXXXX

Mange klemmer!!!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...