Gå til innhold

kan noen se en strek på bildet???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk opp bildet, men bare så du vet det så var det bare å bla seg til bildet av deg og datteren din også. (i tilfelle du vil holde en evnt graviditet hemmelig litt til ;-) )

Jeg så som sagt bilde, og jeg så flere streker jeg ;)

På den testen- skal det gå en strek tvers over, som i form av et + ?

Isåfall så jeg den, men veldig veldig svakt :)

Skrevet

Hei :)) Jeg ser absolutt en strek :-D !! Bildet var litt uklart, men er fargen på streken blå eller grå og den kom innforbi tidsfristen? Du skjønner... Jeg tok en del slike tester forrige måned og da kom det en svak grå-blå strek før fristen på så og si alle testene jeg tok og teststreken ble sterkere etterhvert men aldri tydelig blå. Fikk sånne svake CB tester i ca 1 uke, men TR kom desverre 1 uke for sent. Aner ikke om dette var såkalte skyggestreker eller at jeg hadde en kjemisk graviditet eller en veldig tidlig SA :( Uansett, håper virkelig at testen din er positiv og den blir nok sterkere etterhvert hvis den er svak nå :))

Anbefaler deg å ta en digital test jeg, da får du et tydelig svar i det minste :) Venter litt med gratulasjonen jeg, hold meg oppdatert.

Lykke til:))

Skrevet

Her er forresten bilde av testene jeg tok forrige måned jeg trodde jeg var gravid... Kanskje jeg var det, hvem vet.... Tenkte kanskje du vil sammenligne :)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577994/offset/8

Du kan bla videre gjennom bildene å se flere av testene. Bildene er tatt med et dårlig mobilkamera, fargen på strekene var litt sterkere i virkeligheten.

Lykke til med videre testing :))

Skrevet

GRATULERER!!! For meg er det ingen tvil om at dette er en positiv test:))) Streken er jo tydelig, bred og fin og blå:) Mye mer positiv test enn hva jeg hadde denne gangen 1 dag før IKM:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Den var klar nok den ja. Lykke til.

Skrevet

Sier et forsiktig takk:) hmmm...streken kom samtidig med kontroll streken.Tok en test på morgenen og en på ettermiddagen (bildet av den på ettermiddagen). Også måtte jeg jo ut å svi av noen fler kroner på tester nå,kjøpte cb digital (tenkte jeg skulle vente noen dager med den) også kjøpte jeg QR med to tester. Klarte ikke la være å teste nå på kvelden,og også på denne kom en skyggestrek/svak strek :)))

Så altså,tre tester,to like og en av annen type,og alle tre med svaaake streker. Og enda er det 4-5 dager til IKM :)

Krysser fingre og tær:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...