Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på besøk fra 1. trimester. Er i dag 11+4 og fikk i dag en ul-time når jeg er 13+4. Dette fordi min samboer ikke er på land hverken ved fødsel eller ul som er når jeg er 20 uker på vei. og han har sååååå lyst å oppleve det, og lettere å få ordnet det enn at han er på land under fødselen, litt vanskelig å planlegge det. :) Derfor bestilte jeg time hos privatklinikk.

Men det jeg lurer på er om noen vet om det er mulig å se kjønn så tidlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i teorien mulig, men sjansen for at de sier feil er likevel stor, siden jenter og gutter er såpass like da- mange leger vil derfor ikke si noe så tidlig. Men vet at f.eks Familieklinikken på majorstuen er flinke på dette m tidlig kjønn, og der kan du få vite det allerede fra uke 14. Selv fikk jeg vite det da jeg var 15 uker på vei, jente- og dette ble bekreftet på ordinær UL.

Skrevet

det tviler jeg på dessverre.. jeg var på ul i uke 16 og de klarte ikke å se det da heller samt ei venninne fikk i uke 14 beskjed om at det var gutt men det ble jente ;)

uansett så er det en stor opplevelse og se babyen deres så gled dere masse :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Det er ikke så viktig å få vite kjønnet da, det hadde bare vært litt moro og en liten bonus for samboeren min! Det viktigste er at han får være med på det og at han får sett knøttet, for det vil jo straks bli mer virkelig da! Vi gleder oss kjempe masse!!!!!!!!! :))

Skrevet

Om legen sier kjønnet, så ville jeg ikke stolt på det før til den ordinære Ultralyden. I uke 13 spurte jeg og legen syntes det så ut som gutt.

Tok ultralyd i går og er i dag 20+4 og fikk bekrefta at jeg får ei jente. Så jeg ville heller stolt på kjønnet når man får vite det senere:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...