2010<3J Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Huff, trives ikke med ammingen, og babyen min nekter å ta flaske.. Hun er bare fire mnd så har selvfølgelig ikke tenkt å slutte enda;-) Men når kan man slutte? Når barnet er 8-9 mnd?
ett til! Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 lurer på det samme!min sønn er 5 mnd og er ikke særlig glad i pupp mer men nekter å spise mme,brekker seg bare... min andre sønn stoppa av seg selv da han var 8 mnd og tok heller ikke flaske, men helsesøster sa ingenting da... noen som kan svare oss?
Gjest eelis+kian Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Det anbfales å gi mm/mme til de er rundt året i hvert fall. Jeg vurderer å slutte å amme jeg og, poden er 8 mnd. Det har blitt et strev å amme nå :-)
Tyren78-09+12 Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ammer bare morgen og kveld(kanskje av og til en gang på dagen). På dagtid får han vann. Han er ikke interessert i puppen på dagtid..helst tidlig morgen i senga han vil ha. Helsesøster sa det var nok, og at jeg ikke trengte å begynne med mme nå som han er såpass gammel(9 mnd)(sett at jeg da fortsetter å amme). Er vel litt melkepulver i grøten også. Han får 2 grøtmåltider for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå