Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Lang lang historie kort, fødte første for 2,5 år siden og etter det gikk det nedover og nedover med stemn.leiet koser meg med henne, men er sååå sliten bla. nr 2 kom for 1 mnd siden. Legen vet jeg har slitt i svagersk., men sendte meg vidr. til DPS traff en terapeut som var super stressa og jeg orker ikke mer stress og kjas fortelle historien om og om igjen...Kan jeg be om med. for så begynne terapi?... Er sååååå sliten og trist, deppa får jo vondt i kjakene dersom jeg smiler for det skjer så sjelden lenger...
2skjønnesmå Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg vet ikke om du kan få medisin før du har fått terapi, jeg er i startfasen hos psykolog nå, og håper jeg slipper medisinering...uansett lykke til!
svangeria82 Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 det er jo ikke alltid at man får kjemi med teraputen,men prøv å gå i terapien,gi h*n en sjanse,kanskje du ikke trenger medisiner,se på det som noe positivt at du får terapi før medisiner,jeg ble satt på medisin uten noen offsiell diagnose,og så fikk jeg terapi etter 2 mnd.lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå