Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Ja, du leste riktig. Jeg napper barten min jevnlig. Og på sommeren får jeg en slags pigmentbart selvom jeg ikke har bart grrr. Partiet blir mørkere. Jeg er middels mørk i huden- typisk norsk hud som kanskje blir lett brun. Bruker lys dekkstift på overleppa, noe som er utrolig kjipt hvis jeg blir klam og varm. Noen som vet om det går an å få fjernet dette på noen måte? Har det ikke på vinteren, kun når sol og sommer kommer.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Om det er noen trøst er du ikke den eneste som har dette problemet.. Men vet ikke hva en kan gjøre med det da.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har også piggmentbart! Den kommer med en gang på våren/sommeren som solen begynner å ta. Jeg er også av den typen som blir veldig fort brun, og får derfor en veldig fin bart må jeg si Jeg bruker alltid masse solkrem der, så det hjelper litt.. Men det går ikke ann å unngå at den kommer eller synes. Er nok desverre ikke noe å gjøre med dette
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Signerer.....sukk....har alltid med sunblock på stift som jeg kliner på over leppa. Det hjelper litt, bruker også dagkrem med solfaktor, sitter alltid med ryggen til sola hvis jeg tar utelunsj. Min er litt variabel da, ikke så ille i fjor som tidligere år, tror kanskje det kan ha en sammenheng med at jeg har sluttet med p-piller. Det går an å prøve laser på pigmentflekker....hvis den er skikkelig skikkelig plagsom....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Samme her, etter at jeg gikk gravid sommeren 2006 og befant meg mesteparten av tiden på stranden, så er pigmentbarten et faktum. Synes bare den blir verre også jeg. Lurer på om andre uten pigmentmustasj legger merke til det.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Dette er et problem jeg aldri har vært klar over!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har ikke bart, men fikk et par ganske store pigmentflekker i ansiktet og på halsen under graviditeten. Jeg smører med faktor 50, men ingenting hjelper visst i sommersolen. Ikke pent! Skulle gjerne fått flekkene fjernet permanent, men er usikker på hvordan. Noen tips? Noen som har fjernet slike flekker med laser eller annet og som er fornøyde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå