Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til disse produktene...? Jeg surfer rundt på nettet i forbindelse med oppussing.... Men noen pris i det hele tatt finner jeg ikke. Da må jeg spørre direkte med butikken. (Vet at corian er dyrt, men HVOR dyrt?)

Så; er det noen her som har peiling på sånn ca pris? (både quooker og corian) Jeg har ikke snøring...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Corian er et ganske kostbart materiale som varierer litt i pris avhengig av forhandler. Vi har stort kjøkken og fikk pris på benkeplate (husker ikke lengde på benken) på 70.000.

Quooker tror jeg du finner på KVIK sin nettside, mener at du kan laste katalog med priser på kjøkken der.

Skrevet

Vet om en leverndør som er nede i rundt 3000 kr meteren, men det kommer jo an på tykkelse osv :)

Skrevet

Vi valgte sort granitt, mye billigere end Corian!

Mener at Quookeren kostede ca 10 000?

Skrevet

Quooker kjenner jeg lite til, og aner ikke pris. Prisen på corian kommer jo veldig ann på tykkelse, om du skal ha støpt vask osv.

Vi har et stort kjøkken med mye benkeplass, og ønsket å ha corian. Vi fikk pris på helstøpt kjøkkenøy og støpt vask, helt tynn benkeplate. Det ble faktisk 92 000.

Har et vennepar som har corian, og det blir faktisk ganske skriblete.Så viss en ikke trenger noen skøter på andre materialer, så hadde jeg droppet corian. Hos oss hadde det vært absolutt finest, for vi har nå 2 skøter på øy, og en midt på benkeplaten. Men det materiale vi har er helt fantastisk. Vi har hvit silestone som er kompositt av stein. Det er kanonbra! Dyrt det også, men ikke slik som corian. Mer som stein.

Skrevet

Vi har Quooker, og er kjempefornøyd. Koster noe som ti tusen kroner, litt avhengig av modell. Vi bruker det til å koke smukker, lage te, til kokevann til pasta og annet som skal kokes, til å varme opp retter i vannbad... Egentlig masse bruksområder når man tenker seg om.

Corian kjenner jeg ikke til. Vi hadde stålbenk i vårt forrige kjøkken, og jeg savner det virkelig nå. Vi gikk amok på hvitevarefronten, og budsjettet strakk bare til laminat når vi var ferdig. :-(

Annonse

Skrevet

Og hvilken leverandør er dette da? :-)

Skrevet

Granitt er lekkert, men det bråker sånn. Jeg kan ikke fordra den lyden hvor porselen og glass møter benkeplaten. kan jo bli et problem.... ;-)

Skrevet

Spørsmålet er da til "meg + 2prinsesser"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...