Gå til innhold

Lykkelig mamma igjen

Anbefalte innlegg

Vi fikk en nydelig liten jente den 01 juni. Hun kom 9 dager før tiden, etter av og på rier i 5 dager. 3 dje mann kan jo være litt lur, som jordmoren vår sa. Men når det var aktiv fødsel, så tok det bare 3,5 timer til hun ble født.

Vi rakk til og med en koselig lunsj på kafe sammen med jordmor før det hele brakte løs. Da fikk jeg litt pauser i badekaret med villrose blader. Fødselen var stående, som jeg har \hatt tidligere også. Å ligge eller sitte synes jeg er veldig ubehagelig. Er så gladfor at det var samme jordmor som med de 2 andre som kunne hjelpe oss denne gangen også. Jeg er i like god form som etter mine 2 andre fødsler, og er veldig lykkelig. Hjemmefødsel er i alle fall rett valg for oss! Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141961171-lykkelig-mamma-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Gratulerer! Høyrest ut som ein fin fødsel du fekk. Stod også då eg hadde heimefødsel i fødekar. Tykte det var litt dumt at ungen ikkje kom ut i vatn, men eg gjorde berre det som var naturleg for meg.

No har eg desverre ingen valg, blir ligge eller sitte for meg som ventar tvillingar. Fælt å tenke på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...