Gå til innhold

Kjenner at jeg får litt hetta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKKE prøvd å bli gravid denne pp...Hadde sex da han kom inni meg cd 10 og cd 19... Hadde litt sånn hopp av i svingen 2 dager før el.... Positiv el test dag 15. Idag er jeg 10 dpo og spottinga har ikke startet. Gåt jo til akupunktur for å få slutt på dette, og har lovet på tro og ære at jeg ikke skulle bli gravid denne pp... pga abortfaren... Hadde en bitteliten blødning 4 dpo, kjente mensen smerter fra 6 dpo og har hatt det daglig. Skulle begynt å spotte igår og idag har jeg en haug med hvit utflod.... Så jeg tenkte hvorfor ikke ta en el test... og den ble positiv!!!! Kjenner jeg rett og slett får fnatt.... denne pp skulle vi ikke bli gravide... Hva som skjer om jeg er det? Blir jeg å miste da??? Akupunktøren sa til meg at det mest sannsynligvis kom til å skje at jeg mistet på nyt om jeg ble gravid denne pp pga at kroppen ikke er klar...

Litt rotete dette her, men jeg kjenner panikken tar meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du en abortfare nå? Fordi en akupunktør sier det? Beklager om jeg er litt skeptisk... Skjønner du er redd etter 2 ma altså.

Ville bare si at jeg hadde masse hvit utflod som første graviditetstegn på begge mine barn. Ta en gr.test imorgen da vel! Jeg heier på deg :)

Skrevet

Du skal få lov til å være skeptisk :) Det var nå det hun sa, men tar det med e klype salt... Sist jeg ble gravid testet jeg ikke psotivt før 4 dager etter ikm så har ingen hensikt å teste nå, men må vel ta en el test i morgen også.... Skal til akupunktøren i morgen ogs¨å, får bare si det som det er... Mulig hun ikke vil stikke mer i meg... aner ikke jeg... Men jeg kjenner jeg er nervøs idag ja...

Skrevet

Jeg er selv akupunktør, og vi bruker særdeles lite behandling på gravide. De som derimot prøver å bli gravid (meg selv..) stikker vi som bare det! Om terapeuten kjenner på pulsen, bør hun nok merke om det er noen endring der :-)

Lykke til!

Skrevet

Sjønner lite av den positive el testen jeg hadde igår, for positiv det var den. El testen var derimot negativ idag og iløpet av natta har tanta banka på døra å kommet seg inn for hun var her i morges.

2 dager lenger lutealfase erjo en liten bedreing.

Skrevet

Hei Carina81_2MA_12pp :) Er så kjedelig når den dumme TR dukker opp :( Jeg har faktisk fått flere ganger med positiv EL test rundt dagen før TR jeg også, men aner ikke hvorfor... Kanskje hormonene får en oppsving like før (?). Som du sier så er jo 2 dager lenger lutealfase en bedring for deg :) Ønsker det all lykke til neste pp, tviler ikke på at jeg følger etter om en stund og går inn i 8 pp.

Trøsteklem fra meg!

Skrevet

Får se om lutealfasen min blir enda lenger neste mnd. Blir null prøving denne mnd også. Får ikke lov, men det er helt greit. Har bare godt avlitt pause. Mulig vi tar opp prøvingen etter ferien. Skal til kroatsia oghar veldig lyst til å kose meg maks der. Men der som skjer det skjer.

Akupunktøren vil vel gi det noen mnd før vi får lov å prøve igjen. Skal fortsette å gå der 2 ganger i uka i en mnd til.

Krysser fingrene for at tanta holder seg borte på dere andre jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...