mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 kjøpte tripp trapp stolen vår på barnas hus igår.. jeg lurer på om den bøylen som skal være foran, skal den være med i pakken? eller kjøpe utenom? den lå iallefall ikke i pakken.. trodde stolen var klomplett når man kjøper den jeg.. uansett så sa ikke ekspeditøren noe om bøylen,når hun skulle selge den til oss.. er ikke det vanlig å nevne da? =/ jenta vår er uansett 18mnd, så vi trenger kanskje ikke bøylen? hehe! bruker dere bøyle? :S
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Bøylen følger ikke med selve stolen nei. Da må du kjøpe den babypakken som inneholder bøyle og ryggstøtte. Hadde ekspeditøren vært en god selger og vært interessert i mersalg hadde hun nok nevnt babypakken :-), men hun tenkte tydeligvis ikke så langt nei :-P Har ikke Tripp Trapp enda, men om vi hadde hatt måtte vi nok hatt bøyle. Min på 17 mnd hadde ikke sittet i ro uten, han måtte nok hatt sele også. Men barn er jo så forskjellige, og du kjenner din jente best.
vaffeljernet <3 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 enig med anonym her. har en jente på halvannet år og hun må ha bøylen.
Maya_1 Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Stolen er jo beregnet for barn i alle aldre, så vil ikke si den ikke er komplett uten babybøylen. Vi bruker ihvertfall bøyle på vår jente på 18 mnd, aldri i livet om hun hadde holdt seg på stolen uten..hehe. Ser folk bruker bøyler på barn på både 2 og 3 år, vet ikke hvor lenge det egentlig er et behov da, men de sitter jo ikke akkuratt pent og pyntelig..
blomstre Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Som de andre sier selges den separat ja. Vi glemte tilfeldigvis igjen vår bøyle hos svigerforeldrene i jula (de har en gammel tripp trapp uten bøyle). Så da måtte jo vesla sitte litt uten før vi fikk den ettersendt i posten. Og det gikk så fint at vi ikke har brukt den siden. Da var hun 17 mnd. Hun hadde også begynt å klatre oppi og utav stolen selv da, så det ble i grunnen tryggere uten bøyle (eller vi måtte hatt seler i tilleg). Jeg har en matglad jente som uansett sitter i ro til det er tomt for mat...
engel81 - g08, g10 Skrevet 15. juni 2010 #6 Skrevet 15. juni 2010 Vi sluttet med bøyle når han var ca 20 mnd. Da klatet han inn og ut av bøylen selv, så det ble rett og slett for farlig å ha den der:) Prøv uten du! Er jo bare å gå tilbake og kjøpe om du føler dere trenger den.
MintCondition Skrevet 16. juni 2010 #7 Skrevet 16. juni 2010 Vi sluttet med bøyle da poden var 15 mnd vi, så jeg hadde ikke kjøpt den utenom om jeg skulle kjøpt tripptrapp nå nei (er 18 mnd nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå