Gå til innhold

Sidebrenner på grillen. Noe dere bruker ofte, evnt noe dere savner dere som ikke har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny grill og har hengt meg litt opp i at vi skal ha med sidebrenner for å kunne lage all maten ute og ikke ha en kjele stående på ovnen inne.

Bruker dere det mye dere som har det?

Er det verdt de ekstra kronene det koster?

Anbefal gjerne en god grill også, og helst ikke i 6-10.000-kronersklassen...

Skrevet

Vi har det ikke men savner det STORT. Vil gjerne ha to brennere slik at man kan både koke ris og en sus ute mens vi griller... Kjøkkenet ligger et etg opp, hadde jeg ahtt kjøkken rett i nærheten av der grillen står hadde nok ikke savnet vært like stort... men neste grill blir med min en brenner :)

Skrevet

Vi har hatt sidebrenner siden vi kjøpte første gassgrill for 7-8år siden og har aldri brukt det...

Skrevet

Jeg har ikke brenner på grillen, og må ikke si at jeg savner den heller..

Skrevet

Har ikke, skulle gjerne hatt - blir mye flying ut og inn for å sjekke saus osv. MEN det er ikke et must - man må jo likevel mye ut og inn for å ordne med å dekke på osv.

Skrevet

Har ikke og savner ikke. Ville heller brukt pengene på et ekstra bluss på grillen. Men nå griller vi 5 meter fra kjøkkenet da. Skal jeg ha ris eller poteter til så koker jeg det før jeg begynner å grille, for selve grillinga går vanligvis fort, om man ikke skal grille fileter eller andre større kjøttstykker.

Kjøp grill med minst 3 bluss. Og tenk på hvordan den er å rengjøre. noen er greie, andre er nesten umulig. Og weber er sikkert best, men jævlig dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...