*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Nå er det klart for sommeravslutning for oss BIM-og DIB-damer i Drammen og omegn:) Tirsdag 15.juni kl 12:00 ved steinbruene ved Aass Bryggeri:-) Sleng dere på, dere med barn i magen og små utenfor magen:-) Nye medlemmer er også hjertlig velkomne! Selvom du har vært med hele tiden, eller om du er helt ny, KOM! :-)
Gjest Kira06 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Hørtes veldig hyggelig, men så typisk at vi har barseltreff akkurat den dagen. Ettersom vi holder til på Spikkestad, og endel på gruppen ikke disponerer bil hver dag, så blir det vanskelig å få med alle. Men sleng gjerne ut en melding her hvis du (og evnt noen andre) har lyst på trilletur i Drammen en annen dag. Jeg er med!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg og ei jeg akkurat har blitt kjent med skal på trilletur i drammen sentrum på mandag om været er fint:) Tenkte å trille nede elva,ta runden ved holmenbrua og bort til ypsilon:) om du vil være med så send en PM så slenger jeg på tlfnr mitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå