Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg blør pittelitt fortsatt etter SA...men tenkte å sette i gang med prøving med en gang. Jeg har ingen symptomer lengre på graviditet, men jeg har heller ikke testet på gravitest for å sjekke om alt hcg er borte. Tror dere det er nødvendig? Jeg var bare 5 uker på vei. Jeg tenkte på å sette i gang med å teste etter EL...har ingen god erfaring med det, så jeg håper på litt hjelp fra dere Hvilke tester er best og når tid i syklusen bør man begynne å teste? Andre tips? Tuuuusen takk, jenter
Lilledrøm Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg bruker Cb fertilitetsmonitor og synes den er utrolig kjekk.. Har tidl prøvd vanlig CB EL test og de er også fine, det er mitt tips hvertfall.. Lykke til
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Jeg vet ikke om det er nødvendig å sjekke om all hcg er borte. Da jeg hadde en ma, testet jeg ca hver 5 dag (med billigtester) helt til testen var negativ. Synes selv det var greit å vite når hcg var ute av kroppen, fordi jeg ville prøve å bli gravid med en gang. (Noe jeg ikke ble dessverre). På grunn av litt uregelmessig mensen, så bruker jeg el-tester. Må jo ikke gå glipp av den:-) Tidligere prøvde jeg de billige testene. Men jeg synes de er vanskelige å tyde. Jeg trodde jeg hadde el flere ganger i mnd, og ble ikke helt klok på de. Så begynte jeg med CB sine digitale tester. De viser enten eller - ikke noe man behøver å tyde. Nå bruker jeg CB sin fertilitetsmonitor. Den er jeg kjempefornøyd med! Den viser også dagene før el. Om man har sex disse dagene, har man også muligheten til å bli gravid, for sædcellene ligger da og venter på egget. Lykke til!
babymaby Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har brukt billige-tester.no sine, og for meg fungerer de helt utmerket. I og med at jeg hadde litt variable sykluser, ble det brukt en del tester - og med billige-tester sine, ble jeg ikke ruinert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå