eliona Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 kan du ta en titt på meg da? Født 240384. Han 170279 Hva får jeg ? og når ca blir termin, lege og jeg er litt i tvil.
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg får opp jenter rundt deg. Tror det blir jente... Har du jente fra før? Jeg får opp noe med 6 mnd... Har du ca 6 mnd igjen av svangerskapet? Eller er du 6 mnd på vei? Det er veldig vanskelig å si tid.... Hvis du har ca 6 mnd igjen, så vil jeg si rundt 8. desember. (Evt 18. Jeg fikk inn noe med et 8-tall).
eliona Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 jeg har en jente fra før, men ultralyd har sagt gutt denne gangen. skal på 3d ultralyd i morgen så dette blir spennende!!! Du ser ingen gutt altså, ønsker med det denne gangen. jeg er ca 5,5 mnd på vei!
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Snart 6 mnd på vei, da Det er utrolig vanskelig å se tid. Jeg trodde ikke du hadde kommet så langt. Jeg fikk liksom ikke opp stor mage på deg enda Men du har kanskje ikke fått så stor mage enda?? Lykke til i morgen. Det hadde kanskje vært moro med gutt siden du har jente fra før av, da? ) Uansett det viktigste at alt går bra og at babyen er frisk. (Og det tror jeg absolutt den er).
eliona Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 ja,snart 6 mnd er jeg..og magen er digeeeer! Det er nesten så jeg gruer meg til slutten ser for meg tvilling mage! Alle tror jeg er ca 8mnd på vei, og det hater jeg!! Gleder meg så sinnsykt tiøl i morgen, skal gi en tilbakemelding på hva som viser seg denne gangen! Helt sant som du sier, det viktigste er at ungen er frisk!!
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Så merkelig at jeg fikk deg opp med liten mage, da!! Kanskje det var håpene/tankene dine om mindre mage jeg fanget opp??
eliona Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2010 Får en gutt jeg:))) 3D ultralyd i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå