Sannellerslik? Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 291087 Jenta mi har vært syk ett par dager med feber. Men den siste uken har hun ikke hatt noe matlyst... Nekter å spise skive og div andre ting. Bruker en evighet på å få i henne litt mat. Hun har alltid hatt god matlyst siden hun ble født, men nå har hun ikke det.. hun blir snart 2 år. Hva er det som gjør dette? Har hun vondt i magen? Eller er det bare på "trass" ? Bør jeg gå til legen med henne? hun drikker heldigvis bra... Er i godt humør osv.. Men har vanskelig for å legge henne på kvelden. Håper noen vil se på meg.. :-)
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Hei, Jeg fikk inn kvalme. Kan det være at hun er litt kvalm og det er derfor hun ikke har matlyst? (Jeg får ikke opp at hun kaster opp, men at hun likevel føler seg uggen og kvalm). Jeg fikk opp at du skal prøve noe nøytral mat til henne. Avokado eller kokt pasta ("skruer" i forskjellig farge eller "sommerfugler)?? Kan det friste?? Det går nok over. Viktigst at hun drikker. Hvis det vedvarer må du ta henne med til lege. Du kjenner barnet ditt best! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå