Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hvor langt på vei er det vanlig at man er før man forteller jobben at man er gravid? Jeg jobber i et vikariat med mulighet for forlengelse, og vil ikke si noe for tidlig..men ikke for seint heller om dere skjønner?
kjersti83 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Vet akkurat hvordan du har det. Er i samme situasjon selv! Skulle egentlig få fast stilling nå i juni men de rakk ikke å få ut stillingsutlysningen. Siden jeg jobber i staten må de lyse ut stillingen min selv om jeg har blitt "lovet" stilllingen. Nå blir det ikke før sept ca og da er jeg 5 mnd på vei. I okt har jeg vært i vikariatet i 2 år. Vet de er veldig fornøyd med meg men blir allikvel usikker om de heller vil ha noen andre siden jeg jo må gå ut i permisjon 3 mnd at jeg har startet i fast stillingen... Jeg tenker å si det når jeg er 3 mnd på vei. Bare jeg slipper unna sykmelding grunnet kvalme og tretthet. Da må jeg nesten si det. Er ingen som har mistenkt noe ennå...Er sykt trett og pendler så spørs hvor lenge det holder. Håper at det går bra 1 mnd til- da har jeg ferie i 3 uker. Det blir utrolig deilig:) Men det er ikke noe fasitsvar når man skal fortelle det til arbedisgiver. Eller andre for den saks skyld. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå