Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal holde utdrikningslag for min gode venninne i juli, og kunne gjerne tenkt meg til noen tips fra dere om aktiviteter man kunne ha gjennomført. Utdriting på byen er uaktuelt, så det vil være aktiviteter som kan gjennomføres utenfor bybildet :) Tar imot alt med takk!!!

Skrevet

Hvilke interesser har venninnen din? Er det mange som skal være med på utdrikningslaget eller er dere en liten gjeng?

Da jeg skulle gifte meg, holdt forloveren min utdrikningslag for meg. Vi ble en liten gjeng - til sammen 4 stk. To av dem hentet meg hjemme og kjørte meg til togstasjonen. Så bar turen inn til Oslo S hvor vi møtte nr.3 (søstra mi). Søstern hadde laget en diger rosa pappkrone som det sto "Hjelp... Jeg gifter meg" på. Og hun hadde bakt muffins som jeg skulle forsøke å selge. I tillegg hadde hun laget en "krisekasse".. En sånn blomsterpotteskjuler som henger på vegg. Den skulle jeg ha rundt halsen og samle pengene fra muffinssalget i. Selve salget av muffins gikk tregt, men krisekassa fungerte over all forventing! Jeg hadde klart å reise fra lommeboka mi hjemme, men samlet inn over 1000 kr i krisekassa på turen! Turen gikk til danskebåten og vi hadde en uforglemmelig tur på båten =) Jeg storkoste meg og utdrikningslaget kunne ikke ha passet meg bedre! Jeg fikk også spabehandling på båten =)

Hva med en luftigere tur? Paragliding eller en tur med seilfly? Et tips ved tur med seilfly er å fore den vordene bruden med sjøsyketabletter... Mange som blir flysyke av det.. Mannen min fikk erfare det på sitt utdrikningslag... Og den flysyken kan ta lang tid å bli kvitt.

Er venninnen din en skikkelig partyjente som helst vil ut på byen? Eller trives hun best i lag med gode venner ute i naturen med grilling?

Det viktigste på en sånn dag er jo at bruden skal ha det gøy og få en minnesrik dag, ikke nødvendigvis at alle vennene hennes skal ha det så forbanna gøy. Noen synes det er uhorvelig moro å drite ut bruden, andre er mer opptatt av hva de selv synes er gøy.

Hvis du kan beskrive hva venninnen din liker, er det enklere å finne på forslag =)

Lykke til!

Skrevet

Vi laget det kjekkeste utdrikningslaget i verden for svigerinnen min! :)

Vi var 6 inkludert bruden - startet dagen med lett frokost i bilen - *prøvedykk på Nemo (dykkesenter i Bergen) (jeg kjenner en instruktør... så det ble ikke dyrt)

*Turriding på Bontveit (igjen lokalt sted.. :D - og det kunne gått skikkelig galt - merren jeg fikk ville gjerne på tur, men UTEN meg, og bruden ble kastet av sin hest og slo hodet...)

Etter dykk og tur dro vi hjem til meg, drakk vin og laget taco..:)

Så kom Mary Kay og hadde visning for oss (ingen kjøpepress..) Og vi ble såpass fnisete utpå kvelden at Singstar holdt oss gående i mange timer. Dessuten har vi stamp i hagen, så vi avsluttet kvelden i den. :D

Rolig og utrolig festelig!

Skrevet

Venninna mi er ei skikkelig livlig jente med masse humør, er ikke redd for å drite seg ut og tar utfordringer på strak arm, MEN ønsker ikke noe utdrikningslag som foregår i byen hvor alle kan se henne. Jeg ser for meg noe som skal foregå utenfor byen/i naturen!

Vi bor på en liten plass som heter Mo I Rana, er ikke akkurat de store event-tilbudene her som jeg kan benytte meg av, så her må man være kreativ uten de store ting som go-cart osv :)

Mitt mål for utdrikningslaget er en minnerik dag med MASSE skøy, ingen utdritning som ødelegger dagen. Vi blir ca. 15-20 stk hvis alle kommer (brura er ei populær jente med stor omgangskrets :) )

Skrevet

hva med og samle de som kan i forkant og planlegge noe sammen ? eller iallefall lufte noen ideer som du kan vurdere :) Da kjenner vel alle brura godt og vet hva som kan passe for henne :)

Skrevet

Har vært i den del morsomme utdrikkingslag oppigjennom, et lite knippe av hva jeg har vært med på

-kidnapping av bruden, bind for øynene og kjørt til stedet der alle andre er, gjerne 7 ganger i rundkjøringa osv så hun ikke skjønner hvilken retning vi kjører.

-frokost i parken

-krokket med skikkelig krokete kølle til bruden (legg skaftet i vann og bøy det)

-byrebus, der bruden plukket opp jentene etterhvert som hun fant dem

-ridetime, sånn turnriding uten sal

-paintball

-alle jentene skrev to påstander om seg selv, så måtte bruden gjette hvem det var, ved feil ble det selvfølgelig drikking

-pakkelek, hvem er pakken fra?

-fotografering, ble et minne for livet for bruden

-rebusløp, forloveren hadde delt oss inn i lag, også var det 7 oppgaver fram til målet

-filmet når brudgommen svarer på spørsmål om bruden og forholdet, så måtte bruden gjette før han svarte

-singstar, gitarhero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...