Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal begynne i barnehage i august, og jeg kom akkurat på at vi da sikkert må merke alle klærne og tingene til snuppa.

Noen som kan anbefale gode merkelapper? Hvor kjøper dere dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte det da mi va lita, merkelapper som måtte strykes på tøyet, barnahagen hadde selv lapper hvor jeg kunne bestille det etc... men va fryjkteli tidkrevende.. etterhvert fant jeg ut at en sort markeringstusj va like go nytte! billig å grei( slik til å skrive på tøy/tekstiler etc, ) så det bruker jeg enda, og ho går nå på skolen, klare som regel alltid å finne nok plass til å skrive. (vaskelappen på tøyet, innsiden a støvler/sko etc),

10 ganger billigere og , og letter å få tak i , slippr å bestille, :-)

Skrevet

jepp, navnelapper.no er supre :-) de er billige og så får du både til å stryke på klær og til å lime på matboks. de sitter kjempegodt og tåler både vaskemaskin og oppvaskemaskin.

Skrevet

kjøpte mine på merkalt.no

Både strykelapper og klistrelapper..

Skrevet

Takk for tips!

navnelapper.no burde jeg jo ha skjønt, hehe... :-)

Takk for tusj-tips også, det hørtes egentlig veldig smart ut. Jeg har bestilt på navnelapper.no nå, men tenker å supplere med tusj etterhvert.

Skrevet

Selv har jeg brukt markeringstusj, men leste et sted at man kan bruke rettetang (sånn man bruker på håret) i stedet for strykejern for å få merkelapper festet til klærne på en mye enklere måte enn med strykejern.

Skrevet

For et genialt tips! Tenk å slippe å dra frem strykebrettet hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...