Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hvor gamle var barna deres når de begynte å leke i sandkassen?
Babyønske �� Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Begynte nå i vår når snøen forsvant, han var da rundt 15 mnd.
Lemonia Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Gutten vår begynte med det da vi kjøpte det i vår. Da var han 15 mnd.
soleia Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Småen fekk det til 1 års dagen, og sit der no og silar sand mellom fingrane og grev litt med spade.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Minsten er født tidlig september, og lekte i sandkassa hele våren og sommeren før han fylte 1 år.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Blir det mye sand-spising?? Eller i øya?? Bekymrer meg litt jeg skjønner jeg Har de mye glede av sandkassa når de er 12-15 mnd gamle?? Kanskje det er på tide å kjøpe litt sand og en kasse til poden her da skjønner jeg
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Sandkasse er helt genialt og absolutt den tingen jeg vil anbefale å kjøpe. Sandkassen er morsom fra de er veldig små og til de er flere år gamle så den blir ikke dyr iforhold til bruket. Vi har kjøpt en veldig liten en og det angrer jeg på. Den var helt passe da jeg hadde ett barn men nå når de gjerne er 3-4 så er det ikke plass oppi der i tillegg til å lage ting i den. Mine barn har aldri puttet noe særlig i munnen så for oss har det aldri vært noe problem. Heller ikke sand i øynene. De skjønner fort at det ikke er slik det fungerer.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Sand er godt for fordøyelsen hehe.. thuva har hatt en tendens til å putte litt i munnen, men vi har bare sagt nei, hver gang hun har gjort det og slutta med det ganske fort. hu lata som hu skulle gjøre det og så sa hun æs og kasta det vekk. Hun var rundt 7 mnd da hun fikk sandkasse og stortrives i den.
Gjøkeredet③ Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Min har også vært veldig opptatt av sandkassa siden snøen forsvant og da var han vel 14-15 mnd. Kjøpte en egen sandkasse og sklie en til han for et par uker siden og nå skal han ihvertfall ikke være innendørs;o)
Frøken Freken Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 10 mnd, ca. Hun var veldig opptatt av å kjenne på sanden, lå der og velta seg og hadde det storveis. Fikk sikkert i seg litt, men virket ikke som hun spiste sanden med vilje. Nå er hun 21 mnd og ELSKER sandkassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå