Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg kan iallefall ikke huske at jeg noen gang har våknet opp av at jeg nyser. Eller sett/hørt andre som nyser i søvne. Kan man det? Hm...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Ja, det kan man. Har heller aldri våknet av at jeg selv har nøset, men har hørt ungene nyse mens de sover.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Utrolig bra spørsmål! Hvor tar du det fra? Det vitner om et nysgjerrig og åpent sinn:-) Minner meg om tittelen til en bok "hvorfor skyene ikke faller ned" eller noe i den duren. Om alle "selvsagtheter" i verden som spesielt barn har en tendens til å spørre om:-) Er det noen som har flere gode selvfølgeligheter som vi ikke vet svaret på likevel?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Si det:-) Jeg sier nøse, men tror det skrives nyst...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har våknet en gang ved at jeg nøs. Husker at jeg blev forskrekket
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg sier at jeg nøys, eller at jeg har nysi å nyse, nyser, nøys, har nysi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå