mammas nurk Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 ......bare tenker på hvor mye melk de må ha liskom... å lager seg gode vaner... kanskje på tid e gi litt melk på kopp før leggetid.... lurer også på om det er noen som har noen troll der hjemme som har små som kan vokne opp på kvellen etter de har sovnet, dere tar de ikke opp, selv om de er lys vokne? samme gjleder natta, hvis de vokner i 4/5 tida. eg lar hun gråte, off, føler meg som en "slem"mor :/
mammas nurk Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2010 Med hver leggetid mener jeg ikke alle hviler løp av dagen, men bare kveldsmalka:)
Gjest Kira06 Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Datteren min er straks 9 mnd, og jeg ammer fortsatt litt morgen og kveld. Ikke alltid hun er like interessert, men synes det er greit å forsøke og få i henne litt melk. Hun er heller ikke interessert i å drikke av flaske, men kopp går litt bedre. Jeg regner med at jeg slutter å amme i løpet av noen uker, fordi det er tortur nå med disse skarpe tennene. Hadde da planlagt å tilby henne melk på kopp samtidig som kveldsgrøten. Og ja, jeg har også et troll som stort sett våkner MINST en gang hver kveld etter at hun har lagt seg og noen ganger kan hun våkne på natten eller tidlig morgen. Jeg gjør akkurat det samme som deg, dvs bare lar henne gråte. Har nemlig funnet ut at endel av denne gråtingen er i halvveis søvne. Så hvis jeg kommer løpende, så våkner hun ordentlig. Dessuten føler jeg nå at jeg kjenner henne så godt at jeg hører forskjell på om hun har vondt eller om det er "vanlig" gråt. Som regel slutter hun å gråte ganske kjapt på natten, heldigvis!
mammas nurk Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 takk for svar. ja de tennene er SKARPE:)) ja må vel snart avslutte den amminga;/ er så kos om morgenen, kan drøye med stå opp liksom men kanskje klarer ha litt melk til morgenen bare:) mi kan være oppe om natt/kveld ca en time, så må ha litt strenge tøyler...begynte ta henne opp vi, så ble bare mer å mer, så må bli strengere, selv om ikke liker høre henne skrike, så er det nok de beste:) lykke te...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå