Gå til innhold

Noen som har barn med "innover knær"? Eller noe sånt.

Anbefalte innlegg

Lagt merke til at jenta mi går med knærene mot hverandre når hun går. Ser veldig rart ut.

B.hagen snakket om at skinner kanskje var en bra ting.

Tenkte å ringe å høre med helsesøster i måren evt fast legen, om vi kan få komme inn en tur. Sånn at de kan se om det er ett problem eller ikke.

Fortsetter under...

Sånne ting har ikke bhg kunnskap om. Ring fastlege du, kanskje få henvisning til fysio eller ortoped.

Jenta mi går med knærne mot hverandre, men hun har plattfot, hulfot, er hypoton og hypermobil, mangler muskelmasse etc.

Gutten min på 4 1/2 år går også med knærne mot hverandre, han har i ca 1 1/2 år nå brukt spesial-såler i skoene sine.

Han skal forhåpentligvis inn til spesialist snart igjen, sålene hjelper gutten slik at han ikke har smerter i knærne når han går, men han får smerter raskt om han går inne uten sko, eller vi har sko uten disse sålene.

Disse sålene skulle fungere slik at når gutten vokste så skulle føttene "gå seg til" og bli "normale". Merker ikke forskjell jeg da..!

Ok. Takk for svar.

Hørtes ut som jenta de hadde mange problemer?

Ja, jeg får nok ringe fast legen å høre.

Jenta mi er 3 år nå. Alltid vært lett på foten, løper uten å sette beina i bakken.. Snubler en del..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...