Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 I morgen er dagen jeg har ventet så lenge på!! Skal på "semitidlig" UL kl 10.30, er da 9 fullgåtte uker og skal over i min 10. Er sååå spent, jeg får tett oppfølging på grunn av mye komplikasjoner tidligere, men var på UL i uke 5-6, og da sa de at alt så normalt ut, men så ingen hjerteslag da...åh..vet ikke hvordan jeg skal klare å sitte stille på jobb i morgen tidlig! Flere som har vært på UL i uke 9-10?? Hva så dere da? Er det uvanlig at barnefar er med på UL så tidlig?
1....2.....3 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var på UL 9+3 og så et hjerte som banket og to armer og bein som sprella i vei, veldig ,veldig gøy å se:-) Og selvsagt var pappaen med, ville ikke unnvært å dele det øyeblikket med han,i tillegg til at det var en fantastisk opplevelse, ble hele graviditeten mye mer virkelig for oss begge (Og hadde det vært noe galt hadde det også betydd veldig mye at han var der) Lykke til i morgen!
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Ååå så artig! Gledegruer meg...håper jeg er like heldig som deg:) Han har veldig lyst å være med selv, så det er sant det du sier. Fint å ha han der uansett utfall. Nå skal jeg legge meg så det blir fortere morgen
jj25 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var til tidlig ultralyd på mandag, da var jeg 9+2. Fikk se et hjerte som banket og et lite knøtt på 2,5 cm Er helt enig i at graviditeten føltes mye mer ekte etter dette. Jeg hadde ikke med barnefaren.
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var på ul 4+6 og da spg vi bare plommesekken, skal tilbake neste uke og da er jeg 8 uker så håper å se mer da Sambo skal være med
☆septemberbarn☆ Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Titter innom fra 2.tri:) Jeg var også på UL 9+4, og der var det et sprell levende aktivt lite menneske:-) Den sprella med armer og bein, og hjertet slo kjempefort! Gled deg! :-) og lykke til :-)
..snøklokke.. Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Spennende! Du kommer til å se en bitteliten baby som hopper og beveger på seg:)) Ta med mannen, og kos dere. Og ikke glem å be om bilder!
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2010 Ojoj, så spennende! Har vondt i magen nå for jeg er så spent. Håper så inderlig at det er liv der! Bare 1 1/2 time igjen nå...klarer nesten ikke sitte stille og fokusere på jobben...! Skal holde dere oppdatert på hvordan det gikk
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2010 Endelig!!! Var så nervøs at jeg holdt på å dø, hadde magevondt å svetta som en gris, men det var et lite nurk der inne!! Levde i beste velgående, fikk høre hjertelyden, og så at den svevde rundt inni der ) Ble satt tilbake et par dager, men det kunne også være fordi den ikke strekte seg helt ut! Fantastisk opplevelse. Jeg har en bamsemums i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå