Gå til innhold

Når begynte barna deres å interessere seg for putteboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 1 år er veldig opptatt av å putte små ting inni større ting og lage "rangle-leke" av det, om dere skjønner. Han putter f.eks en liten boks oppi en større boks, for deretter å riste på den så den lager lyd. Tenker litt på om kanskje en putteboks hadde vært kjekt for ham, men ser at slike bokser ligger i aldergruppen 18 mnd+ og 2 år+.

Når begynte deres barn å interessere seg for putteboks?

Fortsetter under...

Skrevet

min er 10 måneder og har en...men er foreløbig mest interessert i å ta ting ut av boksen fremfor å putte dem inn...selv om han i dag var veldig interessert i å hjelpe meg å putte penger på sparebøssa...var ikke lett for ham da men, dypt konsentrert var han iallefall

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om hvilken aldersgruppe lekene er ment for. Hvis han interesserer seg for sånt nå, er det ikke ulovlig om du kjøper det til han.

Skrevet

Han fikk en når han var 1 år, forstod ikke så mye av den i begynnelsen. Men det tok ikke lang tid før han forstod hva han skulle gjøre med den. Nå er han 17 mnd og klarer å putte et par av figurene på riktig sted. Det er Brio sin boks.

Han fikk forresten en når han var 9-10 mnd også, fra Fischer Price. Den er sånn at den er lett å åpne for å ta ut klossene, så det syns han er mer moro enn å putte de gjennom hullene.

Skrevet

Jeg vet at det ikke spiller noen rolle hva aldersgruppa på putteboks sier. Jeg lurte bare på når det er vanlig at barn begynner å interessere seg for slikt?

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...