bambi&bamse Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg sitter nå her og funderer litt og jeg bekymre meg egentlig endel om min lille baby kan ha tatt skade eller ikke.... Grunnen er at jeg egentlig ikke viste jeg var gravid og skulle gjennom en operasjon egentlig pga at jeg har mistet så mange ganger og at jeg har en cyste på ene eggstokken....Så ville legene ta endel blodprøver innen operasjonen og da viste det seg at hcg var over 5200. så jeg fikk en ul og det viste seg at jeg da var 5+2 :-) Men jeg hadde jo da fått 2 paralgine forte og 2 vival før dem fandt ut av graviditeten da.... Legene på sykehuset sa at det gjorde ikke noe og at det skulle mye til for at babys skulle ta skade av det.... Men jeg sitter jo og tenker at tenk vist atte om.... Blir litt sprø av det. Er det noen andre her som har opplevd lignende som vet eller kan si noe om det ? mvh
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Sist jeg var gravid, fikk jeg 1 paralgin forte på sykehuset for å få sove. Da var igangsettinga av fødselen begynt, men det trakk ut i tid, og de ønsket at jeg skulle få sove før jeg fikk neste modningskur. I tillegg fikk jeg noe jeg ikke husker. Jeg tviler på at de ville gitt meg paralgin forte hvis det hadde vært den minste sjangs for at baby kunne ta skade av så liten dose. Tror derfor heller ikke at din baby kan ha tatt skade av en engangsdose med paralgin+vival... Men klart det er ekkelt å gå å lure!
bambi&bamse Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Ja jeg blir litt nervøs av det for jeg er av den type som ellers tar veldig lite preparater i svangerskapet og prøver og passe på med alt muligt (ikke hysterisk da) men likevel det er jo ganske sterke preparater som kan slå ut en voksen person så da synes jeg det er litt ubehageligt med tanke på babys da :-/ mvh
Snuskomrusk Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Ingen fare I følge min jordmor dannes ikke navlestrengen før en gang mellom uke 6 og 8, før det lever fosteret av sin egen plommesekk og får ingenting direkte fra deg
bambi&bamse Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Ja det er det jeg har prøvd og slått meg til ro med, men så må jo jeg tenke om atte vist atte kansje da :-( hehe mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå