Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et normalt syntom eller? Jeg fryser så jeg rister inni mellom sikkelig ubehagelig..

hjelper fint lite å ha på seg et tonn med klær også..

hva kan det komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi!

Jeg har ikke noe svar til deg, bare at jeg også har hatt det sånn! det var før jeg visste at jeg var gravid, og frøys helt sinnsyk mye!

Dette er mitt andre barn, og hadde det ikke sånn i det hele tatt forrige gang..

Jeg tror jeg frøys så mye denne gangen fordi jeg sov veldig lite og eldste barnet fremdeles fikk litt pupp, så jeg var ganske tappet for krefter.... fryser ikke mer nå, har sluttet med puppen, og spiser jo hver halvtime for å unngå kvalmen, så tror jeg får i meg nok energi :)

lykke til!

Skrevet

Jeg veit ikke om det er et normalt symptom, men jeg også fryser hele tiden.. På jobb i dag måtte de finne fram temp-måleren for å sjekke om jeg hadde feber.. Men nei.. Ingen feber.. Ubehagelig å fryse så fælt altså..!!!

Skrevet

du er ikke alene om å fryse! Jeg fryser MYE for tiden, er bare 7 uker på vei..Går ofte rundt og føler meg ganske så kulsen også.. Har en del med stoffskifteendringer i kroppen under graviditet å gjøre. Så vi får pakke oss inn ;)

Skrevet

Det er ikke unormalt, nei :-)

Frøs masse i 1 tri., nå er jeg i 3 tri. og er en varmeovn, hehe

Husker det var sånn føste gang jeg var gravid også; utrolig frossen i starten :-)

Er jo mye hormoner på gang.

Skrevet

Tror det er et vanlig symptom. Jeg har vært gravid en gang før og var jeg også sånn. Nå var det faktisk det symtomet som gjorde at jeg tenkte kanskje jeg var gravid igjen. DET var jeg også.

Det har gått litt over nå, men like før og rundt IKM var jeg veldig frossen. Det var jo veldig varmt både ute og inne, men jeg måtte kle på meg med bukse, genser og ullsokker.

Skrevet

Jaaaaa, der kjenner jeg meg igjen ja... Trodde jeg kom til å få influensa jeg men var jo gravid... JIPPI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...