lillebie på`n igjen Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 lurer så færlt på hvordan det går....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Huff ja...lenge siden livstegn...håper de har det bra! Ingen som "kjenner henne"?
Rose69 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg lurer også...hun har vel kanskje tatt en pause herfra - kanskje etter neg. resultat...vet ikke...håper uansett hun har d bra.
Rose69 Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Hun hadde tilbake setting 1 okt tror jeg (ca 2 uker før meg)...så hvis alt er bra så venter hun tvillinger om ikke lenge... Hun hadde UL 20. januar i uke 18 som viste at alt var OK.2 baby-jenter. Håper virkelig at alt er bra m henne.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jenter, Astra har født, tvillingene kom rundt påske!! Jeg lurer også veldig på hvordan det går med henne og jentene - håper inderlig at hennes fravær skyldes travelhet med de små. Ja, er det noen her som "kjenner" henne? Gi henne varme hilsner fra oss på bim! :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg vet hun har født, bare ble litt bekymret når siste innlegget hennes var at jentene var 1 uke gamle ca og at hun hadde pc på sykehuset slik at hun kunne oppdatere oss her inne nå og da... skjønner godt det er travelt med 2 premature - og skjønner godt om hun har tatt en nettpause - men håper at alt er bra med henne og barna og at hun har nettpause fordi hun koser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå