Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Sniker innom fra bli gravid for å høre om noen av dere har erfaringer... Noen som kan forklare meg hva dette er , hva det brukes mot og hvordan det brukes? Har prøvd å lese litt rundt om på nettet, men har ikke helt forstått det... Noen med erfaringer? Både gode og evt. dårlige? Pris og hvor jeg kan få kjøpt det? Vurderer å prøve det etterhvert
*babydrøm87* Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 hei jeg har kjempe god erfaring med dette, hvis du har en normal syklus og ingen feil på eggstokker etc, så kan du begynne på bigele dobbel dose fra første dag mens og frem til første positive el test,(viktig å teste flere dager før) så begynne på wild yam ca to til tre dager etter el. ta dobbel dose i 8dager. jeg prøvde dette forrige periode og sannelig satt den! min 18 pp og første med bigele og wild yam.. kjøp dette på urtesenteret.no lykke til masse babystøv til deg!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for utfyllende svar og gratulerer med graviditeten:)!! Jeg har normal syklus tror jeg. Varierer mellom 29-34 dager. Har aldri sjekket eggstokkene mine, men håper og tror at alt er i orden... Tørr ikke å tenke noe annet ennå! Får positiv el tester 14-15 dager før TR. Er i 7 pp nå og begynner allerede å bli litt utålmodig desverre, så tror jeg går til innkjøp av dette snart for å sette fart på sakene forhåpentligvis Lykke til videre du også ) Flere med erfaringer? Lurer også på hvordan bidronninggele og wildyam virker i kroppen eller hva som gjør at det hjelper på graviditet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå