Gå til innhold

Multitube :D Genialt plagg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en helt genial sak på miljobaby.no! En sånn topp man kan dra over buksene når de begynner og bli for små :-) Noen som har sett sånne før? Nå kan jeg bruke buksene mine litt lenger, jippii!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg har også drømt om en sånn.. Jeg har sett at de selger litt forskjellige steder, noe er dyrere enn annet da... Jeg skulle gjerne hatt en for under 200, har du sett det noe sted?

De solgte på hm for noen år siden, men da var jeg ikke gravid :)

Vet du om det er noen forskjell på kvaliteten? Jeg har jo lest at bandet skal støtte litt for magen også, det er jo ikke bare å ta en tubetopp liksom :)

Skrevet

Den ene jeg kjøpte kosta 185 og den andre kosta 215, men den var i ull. kjempegod og varm. men nå bruker jeg mest den andre, er ikke helt så gravid enda at jeg kjenner noe spesiellt støtte.. men ikke noe og si på kvaliteten på de derfra iallefall. fornøyd æ (-:

Skrevet

takk for tipset mammamorild! disse var jo kule! fant mye ant gøy på den sia og (-:

Skrevet

morro å høre om ting som kan være til hjelp. Jeg kommer mest sannsynlig til å gå høygravid midt på svarteste vinteren, så jeg er veldig interessert i å vite hvor du har kjøpt ull-multituben (evnt internettadresse) takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...