Mamma/Oda Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Det er så rart,sist jeg var gravid (fikk gutt) så var det kremis og kremkaker jeg syntes var godt.Denne gangen er det grønne epler og lollipopis og skal ha jente. Synes dette er litt komisk jeg da:0)
Minimo <3 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 jaaaaaaaaaaaaa! best i verden!!! Har så ikke lyst på noe med krem eller fløteis! isj hehe.. får gutt
Tingellling Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Skjønner hva du mener, saftis er veldig godt om dagen! Men må innrømme at jeg gjerne dyter i meg kremis også, jeg da, selv om saftis er aller best nå (har jente i magen).
mammatrollet + spire i magen Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 morsomt, jeg fikk jente sist og var da hekta på grønne epler og lollipop. Det kunne gå en pakke med lollipop til dagen Har ikke hatt det denne gangen, og nå venter jeg en gutt
Løvinna30 Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 jeg har dilla på lillipop. egentlig all slags is, friskis også.. Saftis er fantastisk! jeg venter en gutt :-)
bitthen Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Heheh :-) Må le litt nå. Skal åpne den 6. lollipopp-isen i dag.. Blir kanske flere. Epler er også fantastisk. Men venter gutt jeg da.. Eller?!?!?
minimimmi Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Så gøy å lese!! Har spist lollipop på lollipop i flere uker! :-P Har stoppa nå på slutten fordi jeg får halsbrann av de..... Men gøy å se at noen har dilla på det samme :-) Venter jente :-) Ellers så er jeg bare søtsugen. Pink lady-epler er serdeles godt. Begynte med melkedilla å starten. Så hadde jeg en liten periode med sitron....... Lagde meg små ringer med sitron som jeg sutta på...... :-P Rart.... Nå er det bare smågodt....... PRØVER å begrense det.... Men har ikke lyst...... :-P
:)novemberbarn:) Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Hører ikke til her lenger, men synes det litt koselig å titte innom innimellom alikevel. Jeg husker når jeg gikk gravid at jeg også var veldig glad i lollipop is. Kunne spise 3-4 pr dag. Sinnsykt godt:) Synes det fortatt er godt, men spiser det ikke så mye nå.
Leo10 Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Friskis <3 <3 <3 og grønne epler!! jeg får jente
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 her går det i pinUp hehe.. og røde epler.. Hadde dilla på grønne tidligere
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Åååååhhh, gjett om jeg fikk lyst på det, a`!!!!!!!!!!!
Tredje drøm Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 PinUp her også! Godt med is:o) Går også mye i vaniljeis fra boks med ferske jordbær til. Åh, det fikk jeg lyst på nå...!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 her går det i mc flurry me daim når jeg venta nr 1 for 6 år siden var det sjokolade milkshake, å denne gang har det gått mye i det også, men nå er det over på isen venter gutt denne gangen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå