Gå til innhold

magen er så oppblåst...ser ut som om jeg er 4 mnd på vei!!!

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 4,og magen min er enda oppblåst og stor...vanlig bukser får jeg nesten ikke kneppet...da gjør det vondt.

Må gå med store t-skjorter for at det ikke skal synes så mye :P

Har vært sånn siden uttak torsdag...skal det være sånn i mange dager eller?

Mensmurring fikk jeg også mye av idag... fort vondt i ryggen får jeg også..

Ble litt klaging her....hehe

Er det noen andre som kjenner seg igjen og kan fortelle meg at det forsvinner snart (oppblåstheten) ;o)

Fortsetter under...

Hadde det helt likt som deg. :-) Så gravid ut og synes faktisk det var litt sadistisk av kroppen å drive på sånn. :-) Tenk å måtte gå og føle seg gravid hvis jeg endte opp med å ikke bli det!

Nå er jeg på rugedag 9 og føler meg helt vanlig igjen.

Det var godt du var vanlig igjen da :o) ....når har du tent å teste? hehe

Hadde det vært vinter så kunne jeg gått med hettegenser og klart og skjult det litt bedre....men satser på at magen min trekker seg tilbake før den skal vokse igjen, hehe.

Satt in 2 egg,så dette blir spennende..

Håper det går bra for deg også :o))))

Ja, herlig, den oppblåstheten var ikke noe god. Tror du kan forvente at det blir bedre de neste dagene. Håper det!

Her i huset er vi testegale, så vi tok en billigstrimmel allerede på tirsdag kveld, faktisk. Avhengig av hvordan dagene telles (noe jeg fortsatt ikke har fått klarhet i), var det rugedag 8, 9 eller 10. :-) Da kom den en svak, svak strek etter kanskje 10 minutter, noe vi jo ikke kan stole på. I går gjentok vi bedriften, og da kom den svake streken opp etter et minutt, og den var ørlite sterkere, så vi tar det som et foreløpig godt tegn. Samtidig er det jo kjempetidlig å teste, så sjansen for at vi går på trynet, er rimelig tilstedeværende. Men det er godt å kjenne litt på håp og positive forventninger også – blir mye pessimisme i dette gamet når forsøk etter forsøk går galt. :-)

Spennende med to egg – lykke til!

Oiii så spennende...*krysser fingre* for at du er gravid :o)

He he...kanskje jeg også skal bestille meg noen tester på nettet ;o) får de vel ikke før til mandag og da kan jeg begynne å teste..hehe

Men kan crinonen være med på å gi et evt falskt positiv svar?

Ja veldig spennende med 2 egg...jeg er straks 34 år så tvillinger hadde igrunnen ikke gjort noe... Har 2 jenter fra før 11 og 4.5 år....

Har du noen symptomer?

Lykke til til deg og :o)

Tror ikke Crinone gir falsk positiv, nei, tror bare det er eggløsningssprøyten og andre ting som inneholder hcg som kan gjøre det. I går var det 13 dager siden jeg satte sprøyten, og siden streken ble sterkere, satser jeg på at det ikke var rester av el-sprøyta. Men som sagt, tidlig, tidlig enda, så får se det an til etter helgen.

Har egentlig ingen symptomer som ikke kan skyldes Crinone eller hormoner eller at mensen er på vei. Vanskelig å si hva som er hva. Vi har hengt oss litt opp i at jeg har fått tydeligere blodårer på brystene, da, men det gjenstår å se hva det betyr. :-)

Annonse

Det er 10 dager siden jeg satt eggløsningssprøyta...men når jeg tenker etter så gav de meg ei dose med pregnyl på klinikken samme dag som egguttak (torsdag 3.6)

Jeg har 1 grav.test her som jeg fikk på sykehuset når jeg satt inn egg...hadde jo vært "morsomt" å ta den bare får å forsikre meg om at jeg ikke har noe hcg i urinen som kan gi meg falskt svar ved en evt positiv test til uka... er den negativ nå og positiv til uka, betyr jo det bare en ting det :o)

Jeg merker ikke så mye til tydeligere blodårer av crinonen jeg...men vi reagerer jo ikke likt på crinonen alle som tar den...

Hvor ofte tar du den? Jeg tar den morgen og ettermiddag pluss noen tabletter på kvelden (2)

Kan jo være greit å sjekke om det finnes hcg hvis du har lyst å teste så tidlig at sprøyta fortsatt kan henge igjen. :-)

Jeg tar Crinone morgen og kveld, med cirka tolv timers mellomrom. Tar ingen ting annet.

Måtte teste..hehe... den var så negativ som den kunne fått blitt...så da er det nok ingen spor av hcg der....

Jeg var i danmark,kanskje de gjør det anderledes der ang crinonen...ikke vet jeg.. :o)

uhhuhher :)

Tror du ikke at vi kan teste på lørdag, og få det endelig svaret da?? Er det neg. skal jeg iallefall ta meg en flaske vin, så jeg glemmer det hele :) Har ikke tørt å teste enda, jeg. Tok en test forrige lørdag, og den var så negativ atte...

Joda, en positiv/negativ test på lørdag er nok riktig. Tenker likevel at det endelig svaret kommer med blodprøven på mandag, siden vi får vite HCG-nivået. Vanskelig å vite når mensen eventuelt kommer også siden jeg er full av hormoner. Hvis du testet nå på lørdag som var, så var jo det kjempetidlig!

Vin på lørdag høres herlig ut, men vi vil jo helst måtte drikke Munkholm alle sammen. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...