Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Har en datter på 3 1/2 uke som er plaget med luft i magen, hun promper som en mann:) Er det vanlig at babyer kan få luft i magen uten at det trenger å komme av matvarer jeg har spist? Hun raper etter hvert måltid, så det kan ikke være pga manglende raping. Sønnen min fikk hele tiden mme og hadde mageproblemer hele tiden, så jeg vet ikke hvordan det skal være med morsmelk.
Tyren78-09+12 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Min gutt hadde kolikk..og han fikk bare morsmelk..jeg prøvde å kutte ut div matvarer, men det hjalp ikke hva jeg spiste. Han hadde også mye luft han sleit med å få ut..vi rapte også etter måltidene. Her "sykla" vi mye med føttene hans..for å prøve å få ut lufta(slik at han skulle slutte å gråte så forferdelig). Men det hjalp vel bare sånn halvveis..
Rampongi Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Noen av babyene svelger uansett mer luft enn de får opp ved raping, så jeg tror nok det ja.
vaffeljernet <3 Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 jada, har også en liten promper. han promper og promper og det lukter helt grusomt, men det virker ikke som om han har hatt noe vondt. og ja, han raper etter hvert måltid. så er nok bare ekstra luft da.
*LillaMeg* Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Om dem kaver en del og sånt,så kan de svelge en del luft..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå