*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Syns han sitter så rart i setet sitt så valgte å ta det ut i dag. Er det for tidlig når han bare er litt over 9 uker?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2010 Er Maxi Cosi Cabriofix forresten:)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Lurer på om det var noe sånt jeg også tok ut det innlegget. Kommer jo veldig an på hvor stor ungen er. Jeg synes hun så ut til å sitte mye bedre uten innlegget
pip pip Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 det er ikke for tidlig. spurte en som jobbet på barnas hus når en kunne gjøre dette og han sa når barnet var for stor for det. vi tok den ut nå i helgen. jenta vår er 11 uker. syntes det så litt trangt ut der. men vi tok bare ut puta som hun satt på. syntes det ble så åpent rundt hodet ellers. men det går fint å bare ta vekk puten, da blir det mere plass .)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 puta og hodestøtte er jo en og samme del? I allefall på mitt.. han er ikke store karen da, veide 3615g for 2 uker siden.. (veier vel mer nå men vet ikke hvor mye)... Men syns han satt så rart, fikk liksom haka nede på brystet. Når jeg tok ut innlegget så det ut som om han satt mer rett oppreist.. men hodet hans vinglet litt til siden når han sov kanskje?
Guttemamma x 3 Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Pute og hodestøtte er i en del, men puta kan tas ut av trekket. og ja, sittestillingen blir mer oppreist når du tar ut puta.
You can call me Dårris Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Mini er 4 mndr, og jeg har tatt puta ut av innlegget, men lagt den i bunnen, sånn at innlegget blir lengre om dere skjønner. Syns det virker mye bedre å ligge i setet, men kanskje det er på tide å ta ut hele puta snart...
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Vi tok det ut når tulla var 6 uker gammel. Da kunne ho holde hode selv og det begynte å bli litt trangt der. Når vi tok det ut ble det mye bedre plass og Olivia trivdes bedre.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2010 Guttemamma x 3: ååå, ja det stemmer jo:P hehe, visste ikke det gitt:p
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Det må du nesten se litt ann. Tulla mi er 5mnd og hun jeg har dortsatt i nyfødtinnlegget, men må nok ta det ut snart. Hun sitter akkutat slik at hodet ligger inni hodestøtta. Greit nok at hun holder hodet (og har gjort det lenge), men ved en evt kollisjon er det greit med mest mulig støtte. Men når hodet kommer utenfor hodestøtta må man vel vurdere å ta vekk sitteputa, evt hele innlegget.. Du får prøve deg fram, og se hvordan babyen din sitter best.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2010 har nå tatt ut puta til nyfødtinnlegget:) han sitter mye bedre nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå