beggeto Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 jenta vår er 2 1/2, bruker fortsatt bleier. Lurer på hva slags badetøy jeg skal kjøpe til henne til sommeren. Vi har vært en del i basseng og til nå har hun brukt engangs badebleie. Har fungert fint, men har lyst å kjøpe noe finere til sommeren. Badetruse eller badedrakt? Badebleie inni i så fall? Tenker både på basseng og strand.
Slæsh84 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jenta mi på 2år har jeg kjøpt slik en uv drakt fra HM med Hello Kitty på. (Den er 50 i faktor) De anbefaler vel det til de små..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 de finnes badetruser ja. Jeg har kjøpt en billig bikini til vesla mi på 2 år, og hun kommer til å bruke bikinitrusen her hjemme, og badebleie når vi skal bade sammen med andre.
lille sprelle Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Vi har en sånn badebleietruse (altså en badebukse som fungerer som badebleie). Den fungerer helt fint og kommer til å bli brukt så lenge hun ikke har full kontroll på og sier i fra ifht når hun skal bæsje. (for en mnd tid siden var vi i bassenget og da sa hun faktisk i fra og vi rakk doen! - Gjett om jeg var stolt og skrøyt så det holdt av henne!)
Sylteflesk Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Vi har kjøpt badebleiebukse og tilhørende topp fra ImseVimse på Bleieboden: http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=21 Veldig fine! Hadde tidligere en badebleiebukse som vi kjøpte på BabyShop, de hadde ganske stort utvalg mener jeg å huske. Også badedrakt med badebleieinnlegg.
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Kommer bare til å ha på henne vanlig bikinitruse eller badedrakt. Gjør jo ikke noe om hun tisser, er bare å skylle litt i vannet(på stranda da, vi går ikke i basseng) Gjorde det samme i fjor sommer, gikk fint det. Hun hadde en brun ulykke èn gang, den bikinitrusa gikk rett i søpla, hehe.
beggeto Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2010 badebleieinnlegg? Hvordan fungerer det? Hvor har de det? Bruker man vanlige badedrakter da eller spesielle som er beregnet for dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå