Gå til innhold

I dag kunne jeg ikke holde meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på shopping, og plutselig ble det baby-shopping :)

Da kom jeg visst hjem med 7 bodyer, sokker, og et mykt herlig baby/kose-teppe.....

Jeg kløøøøøøøøøøør etter å sette skikkelig i gang med å ordne og stelle med utstyr.

Jeg kjenner det er et instinkt som begynner å våkne noe voldsomt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅååååå!!! Så herlig!!! :D

Gleder meg til å sette i gang selv, skal skrive en liste med ting vi må kjøpe før nurket kommer....en hel del impulskjøp blir det garantert og!

Er bare 20+4 idag, men det klør i fingrene.....

Skrevet

Kjenner meg veeeldig igjen der ja:) "Redebyggingen"kan nok gå over alle støvelskaft for noen,den gjorde det i allefall for meg:P

Skrevet

Litt flaut, men jeg er bare 14+5 hihi..

Ble nesten litt fornærma på damen i butikken da hun spurte om hun skulle pakke det inn.....

Prøvde å skyyte magen ut, men hjalp liksom ikke :)

Redebygging ja..... rette ordet :)

Skrevet

Hehe... "pakke det inn"!! Makan til frekkhet;) Jeg skjønner deg meget godt. Har planer om avspasering fredag og ta meg en aldrig så liten shoppingtur.. MÅ kjøpe noe babygreier nå:)) Er bare i uke 13/14 så syns også det er litt tidlig. Vet ikke en gang hvem jeg kjøper til:) Men men.. Så får det bli!

Skrevet

Ja, det er liksom godt å komme i gang. Trenger jo ikke ta helt av gårde, selv om jeg har veldig lyst å bare handle alt vi trenger..

Til og med gubben ble litt myk når han kom hjem i kveld... Bretta ut bodyene, og bare kikka og strøk over dem.., og med deet gliset :)

Dette blir SÅ gøy!!!! :)

Skrevet

Bare nyt å handle inn til den lille:=) Selv om man er i uke 12, 14 , 16, så er det jo bare så kos å begynne med litt babyshopping. Kan jo ikke gå rundt å tru at det skjer noe galt med den lille heller. Er jo kjekt å fordele innkjøpet også.

Vi er jo trossalt gravide og syntes dette er kjempe stas og kos å markere gullet vårt i magen:=)))) *smiler*

Skrevet

ja, nettopp! Vi er jo faktisk gravide:) Og det ER utrolig koselig å kjøpe ting til de små livene:)

Skrevet

Bah... Jeg vil og bli litt shoppegal, men galskapen har ikke tatt meg enda.

*sukk*

Men...-tulla har en mormor som har dratt galskap til nye dimensjoner, så i utgangspunktet trenger jeg vel ikke handle noe. ;)

Skrevet

Da har jeg også vært ute og kjøot første ting til lille venn:) Et par små søte bodyer og en bitte liten nyfødt lue.. Jeg klarer ikke å huske at guttene våre har vært så små!! Har også kjøpt mammatøy idag, så nå begynner det blir enda mer virkelig dette!

Skrevet

Bare lurer... Hvilken størrelse kjøper dere?

Jeg er førstegangsfødende og har overhodet ingen peiling på hvor stor/liten gutten min vil være når han kommer ut.

-Aner jo forsåvidt heller ikke om han kommer tidlig eller seint...

Så, hva tenker dere angående størrelse??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...