mammasgull Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Var på shopping, og plutselig ble det baby-shopping Da kom jeg visst hjem med 7 bodyer, sokker, og et mykt herlig baby/kose-teppe..... Jeg kløøøøøøøøøøør etter å sette skikkelig i gang med å ordne og stelle med utstyr. Jeg kjenner det er et instinkt som begynner å våkne noe voldsomt.....
♥Axinija♥ Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 ÅÅÅååååå!!! Så herlig!!! Gleder meg til å sette i gang selv, skal skrive en liste med ting vi må kjøpe før nurket kommer....en hel del impulskjøp blir det garantert og! Er bare 20+4 idag, men det klør i fingrene.....
pusseluskan Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Kjenner meg veeeldig igjen der ja:) "Redebyggingen"kan nok gå over alle støvelskaft for noen,den gjorde det i allefall for meg:P
mammasgull Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 Litt flaut, men jeg er bare 14+5 hihi.. Ble nesten litt fornærma på damen i butikken da hun spurte om hun skulle pakke det inn..... Prøvde å skyyte magen ut, men hjalp liksom ikke Redebygging ja..... rette ordet
..snøklokke.. Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Hehe... "pakke det inn"!! Makan til frekkhet;) Jeg skjønner deg meget godt. Har planer om avspasering fredag og ta meg en aldrig så liten shoppingtur.. MÅ kjøpe noe babygreier nå) Er bare i uke 13/14 så syns også det er litt tidlig. Vet ikke en gang hvem jeg kjøper til:) Men men.. Så får det bli!
mammasgull Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2010 Ja, det er liksom godt å komme i gang. Trenger jo ikke ta helt av gårde, selv om jeg har veldig lyst å bare handle alt vi trenger.. Til og med gubben ble litt myk når han kom hjem i kveld... Bretta ut bodyene, og bare kikka og strøk over dem.., og med deet gliset Dette blir SÅ gøy!!!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Bare nyt å handle inn til den lille:=) Selv om man er i uke 12, 14 , 16, så er det jo bare så kos å begynne med litt babyshopping. Kan jo ikke gå rundt å tru at det skjer noe galt med den lille heller. Er jo kjekt å fordele innkjøpet også. Vi er jo trossalt gravide og syntes dette er kjempe stas og kos å markere gullet vårt i magen:=)))) *smiler*
..snøklokke.. Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 ja, nettopp! Vi er jo faktisk gravide:) Og det ER utrolig koselig å kjøpe ting til de små livene:)
Ziz Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Bah... Jeg vil og bli litt shoppegal, men galskapen har ikke tatt meg enda. *sukk* Men...-tulla har en mormor som har dratt galskap til nye dimensjoner, så i utgangspunktet trenger jeg vel ikke handle noe.
..snøklokke.. Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Da har jeg også vært ute og kjøot første ting til lille venn:) Et par små søte bodyer og en bitte liten nyfødt lue.. Jeg klarer ikke å huske at guttene våre har vært så små!! Har også kjøpt mammatøy idag, så nå begynner det blir enda mer virkelig dette!
SolsikkeKleo Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Bare lurer... Hvilken størrelse kjøper dere? Jeg er førstegangsfødende og har overhodet ingen peiling på hvor stor/liten gutten min vil være når han kommer ut. -Aner jo forsåvidt heller ikke om han kommer tidlig eller seint... Så, hva tenker dere angående størrelse??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå