Wricks Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei. Dette er første gang jeg skriver inne her, men har vært her en del og lest. Prøver å bli gravid, og har forsåvidt nettopp begynt, og tar til meg alle tips jeg leser. Har prøvd wildyam, men turte ikke så lenge da jeg fikk høre at den kan virke motsatt om man bruker den feil. Bruker også sink, fordi jeg har for lite av det i kroppen generelt, også bruker jeg Folat. Skal bli litt flinkere med å røre på meg og spise litt sunnere, gå lange turer og spise mere grønt. Er det noen andre tips jeg burde følge for å kanskje bli lettere gravid? prøver også å ikke stresse med det, tenker at "skjer det, så skjer det" men jeg blir jo litt stresset når jeg har mange veninner rundt meg som blir gravid omtrent første gang i de prøver virker det som. hehe.. Tips mottas med ett stort takk =)
Wricks Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2010 Bump =) Vært til akupunktur idag, men det var for en annen grunn da, men kan det hjelpe på graviditeten? eller må jeg gå til akupunkturen og si "Ønsker å bli gravid" så får jeg en annen type behandling?
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Når man går til akkupunktur, så setter de jo nåler etter hva man er der for:-) Så om du ønsker å bruke akkupunktur til hjelp på veien til å bli gravid, så må du si ifra ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå