mamsen30 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hva har dere melka oppi når dere fryser den? Jeg har ikke hatt bruk for flasker enda, og gidder ikke å kjøpe inn ett lass med flasker til å fryse melka i hvis noen har noen andre smarte idèer...??
eva og guttene Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg bruker oppbevaringsboksene fra avent, disse er også fine til å fryse ned middagsmat i etterhvert.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har brukt gamle syltetøy/taco glass samt tupperware bokser. Avent eller medela har visst fryseposer for morsmelk. Fås på babyshop
mamsen30 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 Smart! Hvor får man kjøpt dem? Jeg kommer til å fryse ned middagsmat etterhvert også, så da kan jeg likegodt kjøpe sånne nå
mamsen30 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Poser hørtes ikke veldig praktisk ut, men jeg må sjekke det
MillaCamilla Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Jeg fryser ned i "Medela" sine poser. Veldig praktiske da de kan "stables" og tar liten plass og de fyller seg etter mengde. En boks er en boks uansett hvor mye melk du fyller den med. Påposene kan du skrive på dato og mengde. Det er mengdeanviser på posene men opplever at de ikke stemmer overens med mengden jeg fyller med etter å ha pumpet meg i en flaske. Lykke til:)
Tøffe Tøflus Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Aventboksene selges på de fleste apotek. Overdrevent dyre, men kan brukes mange ganger da.
saa09 Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Det er veldig lurt å bruke isbiteposer også. Da slipper man å tine for mye, og opptiningen går mye raskere!
Kate77 Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Om du har aventpumpe finnes det også adapter slik at du kan koble pumpa(og flasketut for den del) direkte på disse boksene. Ganske praktisk synes jeg.
mamsen30 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2010 Det var jo smart Jeg har aventpumpe, så da kommer jeg til å kjøpe inn endel sånne bokser i morgen Jeg var inne på ett apotek i dag, men da jeg kom inn dit hadde jeg glemt hva jeg skulle se etter *ler* Littegrann glemsk for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå