Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på tidlig ul.

er spent på om alt står bra til, er bare 6+3 men så utrolig vondt i magen som kommer og går, noen andre som har det sånn?

vil bare nyte svangerskapet og ikke tenke på alt som kan gå galt.

huff blir sprø av alt dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som menssmerter eller sting/hold i siden som kommer og går?

Helt normalt, ligamentene som holder livmoren på plass strekker seg, kjente mye på det jeg og i uke 6 til 9 ca :)

Skrevet

ja det kommer og går, akkurat som kraftige mens smerter.

godt det kommer til å gi seg da :)

Leser så mye om ting som kan gå galt, også har man sånne smerter da blir man litt tullete i hode. :)

Satser på at alt går som det skal, er første gangs så blir litt mer nervøs og usikker når jeg er såpass ny i gamet ;)

Men gleder meg masse :)

Godt det er flere som har hatt det slik, å at man får vite at det faktisk er normalt, takk for svar og lykke til :)

Skrevet

hmm.. andregangs jeg,- og ikke søren om jeg husker hvordan det var første gangen:-) merkelig.. Men jeg kjenner veldig godt igjen det du sier. -er selv 6+6 i dag. Lykke til på UL :) .

Skrevet

Håper jeg får tidlig UL selv. Har hatt en SA nå nylig, og en blødning i dette svangerskapet. Har også en masse strekninger i området rundt livmoren.

Hva skal til for å få tidlig UL??

Skrevet

er forresten 5+1 i dag, og har fått kontrolltime uke 8.

Skrevet

Takk får se hvordan det går i morgen, veldig spent. Syns det er beroligende at det er flere som har hatt det sånn, blir mindre stresset av det. når det gjelder tidlig ul så ringte jeg bare og bestilte time på en privat klinikk.

var ikke noe problem å få tidlig ul.

kommer vel innom i morgen å forteller hvordan det gikk.

Gratulerer til dere andre som også venter, blir spennende å følge utviklingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...