Going strong Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Blir det bare stress om man ikke finner hjertelyden? Husker jeg lånte en sist gang,men da fant jeg hjertelyden hver gang. Husker ikke hvor langt jeg var på vei første gangen jeg prøvde den,men hjalp mye da jeg var så tidlig på vei å ikke kunne kjenne bevegelser. Men nå er jeg bare 9+6 og har fått tilbud om å låne en,men vet ikke om jeg tør før neste ul i uke 12 sånn i tilfelle jeg ikke finner det lille hjertet.
☆septemberbarn☆ Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jordmødre og leger fraråder folk å bruke doppler hjemme. Jeg var hos jordmor i dag å sa jeg hadde prøvd det å hun ble nesten litt grinete. Du skal heller ikke bli bekymret om du ikke finner noe fordi det bør utøfres av fagpersonale og kan bare føre til bekymringer som ikke trengs. :-) Jeg har prøvd det, fant ikke hjertelyden i uke 12.. Heller ikke i uke 14... Men i uke 17. På UL i uke 19 så viste det seg at morkaka lå foran, men det kunne være grunnen til at jeg ikke hadde hørt noe hjerelyd før sent. Har villet droppe det om jeg var der. NYT heller svangerskapet!
Halaine89 Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har brukt min tre ganger og funnet hjertelyden alle gangen - første gangen når jeg var 10+4, 12+0 og 13+2 Jeg og kjæresten min stortrives med den, men var veldig forberedt på å ikke høre noe som helst.. Jeg skal ta med meg min til legetimen min i morgen å spørre hun hva hun sier om den. Jeg skjønner at det kan føre til mer bekymringer for de som er veldig bekymret i utgangspunktet når de ikke finner hjertelyden, men for oss - som fant den - var det helt fantastisk
Makko med to små gutter Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Legen min ville ikke engang bruke den på kontroller... "for vi veit egentlig ikke langttid virkningene på slike..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå