Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Vi kommer fra to ulike kulturer, han er fra midtøsten, mens jeg da er fra Norge. Tenkte et navn som passet for alle. Selma er da er variant av det arabiske ordet salima -som betyr trygg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Syns det er nydelig. Ville ha det til minste men barnefar la ned veto. Det er et veldig vakkert navn.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Fint i barnehagen vil det mest sannsynlig bli uttalt Semla de første åra, hehe, men det er bare søtt
tre ønsker fler Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Selma er et fint navn som passer begge kulturer. Min mann er araber og vi har valgt Noor som betyr "lys" Det finnes også andre navn som passer i begge kulturer Mona, Lina, Laila, Mariam, Helena og Maria.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 jeg synes egentlig selma er et nyyyydelig navn - bare så synd at jeg ikke kan la være å tenke på Selma i the simpsons..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Takk for så mange fine tilbakemeldinger. Lest litt her inne, og sett mange navn bli slaktet. Dette var ikke et navn jeg kjente særlig til før han nevnte det, og liker det bare mer og mer:-) hi
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Har ikke sett noe mye av The Simpsons, så den tanker slipper jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 Selma er et kjempefint navn som jeg vurderer hvis jeg noen gang får en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå