lillebie87 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Jeg har egentlig holdt meg unna steder som dette, i frykt for å bli for oppsatt av det hele, men det har virket litt motsatt vei (blitt veldig likegyldig og litt usikker), så her er jeg. Jeg er 23 år, og vi har sluttet med prevansjon for flere år siden. Har hoppet av i svingen hittil, men for noen mnd siden sluttet vi med det også, så- er jeg prøver? Vi er ikke oppsatte av EL, IKM, testing osv, men tar det mer som det kommer, og har sex når lysten er der- ikke avhengig av EL. ;-) Er det noen flere "prøvere" på min alder, og som kanskje kommer fra Asker/Drammen området?
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Bor i Oslo, men drister meg til å svare likevel! Vi har også akkurat startet med "prøvingen", og skal ta det som det kommer. Men siden jeg har gått på prev. i 11år i strekk, aner jeg ikke hvordan syklusen min er så har valgt å teste for EL et par mnd, sånn at jeg har en viss pekepinne. 84- modell her. Hvor lenge har dere vært sammen? Lykke til!
lillebie87 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Bare koselig med svar! Har du akkurat sluttet på prev? Det sies vel at det tar litt tid, men igjen, folk kan jo bli gravide med prev også, så hvem vet ! ;-) Vi har vært sammen i 4,5 år, og har egentlig det meste på stell. En hund, og hus med hage, familiebil og det som skal til... Dere da?
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Slutta for litt over 1 mnd siden, men fikk både TR og EL ganske med en gang. Nå har jeg gått på p-ring siste årene, og den slutter å funke ganske med en gang man tar den ut visstnok. Ingen hormoner som henger igjen etc. Vi har i grunn bare vært sammen i 3 mnd, og bodd sammen i 1 mnd, så er klin gærne! Neida.. vi har kjent hverandre veldig godt i 5 år, og fant plutselig ut at der var noe mer mellom oss. Vi er klare begge to, så hvorfor ikke bare kline til. For alt man vet kan det jo ta lang tid før det klaffer. Hva gjør du til vanlig da? Jobb, skole?
lillebie87 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg sender deg en PM i innboksen din jeg Synes dere skal følge hjertet deres, så kommer lille spire når den er ment til å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå