HF79 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei. lurer på i tilfelle jeg har en bolle i ovnen. Hvordan er det med grilling er det trygt og er det ok å ete sommerkoteletter som er godt grillet?
Carina har to små gull Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg tenker ikke så mye på slikt da en ikke vet at man er gravid. Tar slike forholdsregler den dagen jeg har fått positiv test. Men jeg sjønner deg, jeg tenkte også slik til å starte med, men når man har prøvd en god stund fant jeg ut at jeg spiste og drakk som normalt til testen ble positiv. Prøver å holde meg unna alkohol mlm el og ikm det eneste. Du får ha masse lykke til med prøvingen. Jeg ville nok ha grillet
firebarnsmum Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg vil tro at grillmat som er godt stekt er helt trygt å spise. Det er vel spekemat en bør holde seg unna mens en er gravid. Kos deg med grillingen du:)
HF79 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 ok. da skal jeg kose meg, er ikke akkurat en som liker å drikke så det vil ikke bli noe problem. :) . Ser no frem til god mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå