<3 lilletroll <3 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Noen som kan hjelpe? Hun ammes og får grøt til kvelds, så blir å ta med noen pakker grøt. Og seff uv-drakt, sunblock, solhatt osv. Men er det noe mer??
Rampongi Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 paracet stikkpiller en vannflaske/tutkopp om hun liker det tynne lette bomullsklær, et teppe til flyturen evn smokk til flytur et par leker til flyturen bæresæle eller trille til flyplass
<3 lilletroll <3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 tusen takk :-) blir å lage meg en liste som jeg regner med blir fyllt på etterhvert...
las chicas Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 ta med ihvertfall to sutter til å ha på flyet. dette i tilfelle den første havner på gulvet under letting/landing eller bare blir borte. er også lurt å ta med flere suttesnorer som du også kan feste leker med. jeg var i syden da snuppa var 4mnd. gikk kjempebra. noe jeg angrer på var at jeg var aaalt for overbeskyttende mot sola. vi var i skyggen stort sett hele første uka. den andre uka fant vi ut at det finnes jo babyer i syden også. bare viktig å gi mye vann og dekke til hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå