HF79 Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei. Etter å ha lest mange innlegg her i flere år, er det endelig på tide at jeg og legger mine spor her:). Er no 30 år,flyttet nettopp til Nord- trønderlag fra bergen med samboer som skulle begynne på skole her oppe.Jeg er for tiden arb.ledig.Har som dere et ønske om å bli gravid lenge, og no i det siste har jeg følt meg rar. Dårlig og slapp, spenn i musklene innimellom. Sitter i god stolen min og har alltid teppe på meg for å holde meg varm. Nyser godt inimellom, men det tror jeg nok kun er allergi. Det tar og en evighet å sovne når jeg skal legge meg. Så kansje det er noe som skjer. Skulle og hatt tr forige fredag, skal teste til helgen, siden jeg har hatt lange utsettelser før og. Får krysse fingrane og beina. Er det noen andre herfra Åsenfjord? hadde vore kjekt å kunne bli kjent med andre herfra.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Godt med flere trønder her inn...velkommen inn hit. Er ikke fra Åsenfjorden her nei,men ikke langt unna. Masse lykke til med testingen...du skal se kanskje du er gravid alt.
HF79 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 takk for det. Er no spent. Ikke så lett å finne på ting her oppe når en ikke er så kjent. Men det vil nok komme seg etter hvert.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Du kommer nok til og finne ting etterhvert,Åsen er nok ikke så stort så det blir ikke vanskelig. Du må bare spørre så skal jeg hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå