Vimse + gullene Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei, nå går jeg og vagger 4. dagen på overtid og venter på mitt lille gull. Det går forsåvidt greit. Det som kanskje jeg tenker mest på, er at de fleste fødselstegn som jeg leser om her inne er fraværende hos meg. Lite kynnere, ingen blodslim, ingen propp, lite utflod osv. Det går egentlig veldig greit. Sover godt, ikke halsbrann, kvalme ol. Kun bekkenplager som hindrer meg i å gå noe særlig. Har ikke testet så mye kjerringråd for å få fortgang heller, men sex ga meg ikke engang en kynner! Betyr dette at jeg må vente i halvannnen uke til?? Den tanken gjør meg litt fortvilet nemlig! Hva er deres erfaringer flergangs.?
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hei du! Fødte som førstegangs en gutt 7 dager på overtid nå. Var hos jm og ble strippa før den uken, så jeg merket at slimproppen gikk da. MEN dette trenger du ikke merke fikk jeg beskjed om, Ikke hatt kynnere eller noe jeg heller. Våkna da klokka 3 på natta av kraftige rier, og klokka 9 var pjokken ute. Så jeg fikk ingen spes forvarsel før jeg våknet av disse riene. Lykke til:) Håper det skjer snart da. Kjedelig å vente sånn...
Pinklady og Amalie Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Hei, jeg fødte elleve dager på overtid sist. Ingen forvarsel i det heletatt. Magn hadde ikke sunket eller noe. Voknet bare på natta med rier.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 jeg gikk også 4 dager over sist.. hadde heller ingen forvarsel på at noe var i gang, men pang, da våkna jeg med 7 min mellom riene
Vimse + gullene Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Godt å høre at det kan være håp for meg også selv om jeg ikke merker noe spes! Litt artig at det begynte om natten med rier for alle dere!
Monique8 Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Første min begynte med plutselig vannavgang om natten. Null forvarsel. Har ikke hatt forvarsel med noen av de andre heller, så det betyr ingenting at du ikke har hatt noe forvarsel ennå. Det kan fortsatt starte når som helst Når en ser her inne kan det jo se ut som nesten "alle" får forvarsel, men det er nok veldig mange av oss som ikke får det og
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Kankskje fordi de som får forvarsel har en grunn til å diskutere "Kan dette være..." Hehe Jeg gleder meg sånn til det er min tur! Nesten bittert å bare være 28+3... Knis
Lala12 Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg gikk 12 dager over sist, hadde ingen kynnere eller noe i forkant. Fødselen startet med rier rundt midnatt som bygget seg sakte men sikkert opp. Vannet gikk av seg selv ved 8-9 cm. Kan ikke huske at jeg fulgte spesielle kjerringråd de siste dagene heller, tror jeg mer eller mindre hadde gitt opp hele prosjektet.. Hehe...
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Tror ikke du skal stresse så mye etter de forskjellige tegna som blir beskrevet her inne. Da jeg venta jentungen gikk jeg 10 dager over uten å hatt antydning til en eneste kynner eller andre tegn, jenta va også veldig rolig hele svangerskapet. Jeg var mye dårlig og veldig utålmodig. Satt og leste og løp nesten på do i ett for å sjekke både slimpropp og mulig vannavgang. Jeg ble kjempestressa. Tilslutt tenkt jeg at jeg sikkert ble igangsatt, så om natta våknet jeg med "menssmerter" i ryggen og tak nederst i magen, de ble raskt regelmessig og da var det i gang. Hvor lenge du må vente kan jeg ikke svare på, men prøv å slapp av og ikke tenke så mye på fødselen. Vet det ikke er lett, men prøv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå