Gå til innhold

Flere som har mistet metthetsfølelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 23 nå, og de siste ukene har virkelig appetitten kommmet tilbake. Problemet nå er at jeg egentlig aldri blir mett, og derfor veldig lett overspiser/spiser litt for mye. Synes det er veldig godt med mat... Har ikke lagt på meg mange kiloene enda, kanskje 4. Men de kiloene har kommet de siste ukene:( Hmmm, flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! noen dager blir jeg ikke mett! Og det er egentlig mest mat jeg har lyst på. Nystekte rundstykker med smør og sånt, men det er vel bedre enn vaniljesaus og potetgull :)

...andre dager går det fint...

Skrevet

Det er i hvert fall slitsomt! Jeg har jo faktisk 4 mnd igjen av svangerskapet, og det er mye man kan putte i seg unødig på 4 måneder. Må skjerpe meg! Var i bursdag i går, og spiste og spiste.........kaker:) uff.

Skrevet

Samme her! For et par uker siden så kom det plutselig en forferdelig matlyst, jeg blir jo aldri mett! Det er ikke en god følelse, men heldigvis så er det vanlig sunn mat jeg spiser. Går endel i nektariner, epler og vannmelon også, og det er jo ikke det verste en kan spise. Men tenker som deg, det er enda noen mnd igjen, håper det gir seg snart :P

Jeg er forresten 22+6 i dag :)

Skrevet

Jeg er sånn. Spiser og spiser og spiser. Virker som om maten bare forsvinner ut av kroppen eller noe med en gang jeg har svelget den ned. Nytter ikke å skjerpe seg heller for jeg bare sprekker. Lar det bare gå sin gang jeg nå. Ikke lagt på meg mer enn halvannen kg, men er bare 17,0 da. Magen er stor :)

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei, og har også fått en enorm matlyst! Må spise mer enn vanlig for å bli mett, og kort tid etter er jeg sulten igjen. Ganske irriterende egentlig:P

Skrevet

Huff...jeg og...er 18 uker og fått DEN matlysten..har vært kvalm i ukesvis og akkurat som om kroppen har mye å ta igjen...

Spiste akkurat potetsalat der jeg tilsatte ekstra rømme...er det MULIG!!! Bare måtte ha det...

Men jeg får ikke i meg mer enn tre fire skjeer for tiden, fordi det har blitt så trangt!!!

Sulten støtt...får nesten litt klaus av å være så stinn hele tiden...særlig om kvelden...

Sukk...

Skrevet

Hmm... er dette noe som kansje kommer til meg også... Er 19+5 og blir så fort mett, er matlei og ikke den stoore matlysta.... :)

Skrevet

Jeg blir heller aldri mett! Er i uke 26 nå, og føler jeg spiser hele tiden. Familien blir litt oppgitt noen ganger, men orker ikke bry meg fordi jeg er suuulten!! :) Spiste akkurat tre brødskiver med agurk, egg og MASSE majones men er fortsatt sulten.. Håper denne følelsen går over snart, for jeg vil bli mett :)

Skrevet

prøv å drikk vann...masse vann...ofte når man føler seg sulten så er man ofte tørst...

Skrevet

Hehe, sikkert et godt tips det til vanlig, men det er ikke mangel på vann som gjør at jeg er sulten vertfall. Jeg drikker nemlig myyye vann, er avhengig av det og må ha det tilgjengelig hele tiden. Går ingen plass uten vannflaska i veska :P

Skrevet

jeg grierer ikke drikke nok heller...for jeg føler da at vannet fyller opp og da får jeg ikke spist...

Får nesten litt panikk av og til...

Men husker da jeg fødte sist var jeg nesten normalvektig etter fødselen...men la på meg noen ammekilo etterpå...jeg spiste som en hest for endelig kunne jeg spise etter mnd med sulteforing :-)

Har mest lyst på usunt med mye kalorier som Cola..rømme...ost...sjokolade.... pasta...dette spiser jeg lite av til vanlig!!!

merkelig kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...