mamma til snusken Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Vil ha en ny parfyme.. Må være lett, ren, mild duft. Ikke krydret eller for søt. Forslag??
NostraStoria Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Chanel - Mademoiselle Versace (veldig frisk) Chloe (littegrann søtere enn de to andre)
NostraStoria Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Her har du linker til noen av parfymene: http://www.esthetique.no/Merkeguide/Chloe/3607342027749/ http://www.esthetique.no/Merkeguide/Versace/8011003994601/
lille je Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 CLEAN- finnes i warm cotton, shower fresh og fresh laundry (eller noe sånt) og kanskje en til ljeg ikke husker.... Light Blue- Dolce& Gabbana
morromor Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 På bodyshop har de en parfyme som heter body spray, masse forskjellige typer, bruker denne som parfyme, lukter frisk og godt og ikke for mye..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 DKNY fresh blossom syns jeg lukter godt og friskt.
2søtesmåh Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Clean---Elsker Warm Cotton og Fresh Laundry (luker bare såpe og nyvaskede klær....) DKNY,- lukter mandarin Hugo Boss;- "Boss Woman (hvit og grå eske),- lukter bare godt,- friskt og rent..Litt mer "Krydder" enn såpe...Eller, hva skal jeg si, den er lett og frisk, men lukter ikke blomster eller frukt. "Sergio Tacchini" sin som heter "la Donna",- lett og søt, med blomsterduft "Lau d'eden" av Cacharel,- men den vet jeg ikke om er gått ut av produskjon..IKKE "Eden" av den samme utgiver,- men L'eau d'Eden,- er KJEMPEVIKTIG:..FOr den bare Eden er mye, mye tyngre og søtere enn "l'eau"-utgaven..TO helt ulike dufter.... ELlers så har Biotherm, Clarins og Christian Dior (og flere) noen kroppspleieserier med tihørende kropssparyer som bare lukter rent og friskt og er veldig behagelig. Og man kan få scrub, dusjsåpe, deodorant , bodylotion og body-creme med samme friske, rene duft..Supert og ønske seg til bursdager, jul, når man har funnet sin favorittduft..Litt ekstra luksus og både bade og smøre seg inn i favorittlukten sin:o)osv...
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Absolutt Clean da, cotton utgaven, nyyydelig ))
solita 06 Skrevet 9. juni 2010 #12 Skrevet 9. juni 2010 Chanel Cristalle! Den er frisk, ren og crisp (?). Tenker på den som dugg og nystrøket tøy bl.a :-)
BettyBoob Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 CLEAN, CLEAN og atter CLEAN! har 5 forskjellige og både kjæresten og jeg elsker dem friskere skal du lete lenge etter!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. juni 2010 #14 Skrevet 9. juni 2010 Clean - shower fresh, Dolce & Gabanna - rose the one Kjempeherlige dufter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå