Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette? Evn hvilke resultater har det gitt??

Kalles også for babyklister da det skal hjelpe med å både feste egget og holde det der... Er homeopatmed som jeg tenker å prøve denne runden. I følge homeopaten bli jeg jo befruktet, men jeg klarte bare ikke å få egget festet... Dermed vil jeg nå prøve å -bokstavlig talt- klistre det fast!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141955873-fructus-femina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i all verden kan homeopaten si om du ble befruktet eller ikke ?? Tror ikke du skal stole for mye på det...

Babyklister har jeg ikke noe tro på, det er vi hvert fall ingen vitenskapelige bevis på at det virker...

Det som virker er å prøve flere ganger, ha tålmodighet, det kan ta tid før gullegget sitter !!

Lykke til :-)

Lurer også på hvordan homeopaten kan si at du blir befruktet og at det er festing som er problemet? Hvis man tar IVF kan man si at befruktning skjer, men at det ikke fester seg. Du har vel hatt bare en inseminasjon, og det er sjelden det lykkes på første forsøk. Man har ikke egg i alle folliklene, og det kan også være en grunn for at du ikke ble gravid. Det kan også være flere andre årsaker til at det ikke går.

Du får bare prøve igjen! Lykke til!

Annonse

Ja, jeg har prøvd det ved siste forsøk og er nå gravid i uke 23!

Vet ikke om det alene gjorde noe til/fra - men egget sitter jaffal i klisteret :) Jeg visste også at egget VAR befruktet jeg da siden det var IVF-behandling og ønsket å prøve dette siden jeg har så mange aborter bak meg.

Men - hadde veldig mye annen støtte også denne gang - så om det var kombinasjonen av alt dette eller noe enkelt produkt - det vil jeg vel aldri finne ut :)

Lykke til!!!

Kjekt å høre at du har hatt effekt, om det er produktet eller kombinasjonen! Jeg har iallfall begynt på det nå og planlegger dra til danmark på onsdag for neste inseminasjon (mitt andre forsøk!) Jeg går også på noen andre homeopatmed, men de gikk jeg også på sist gang. Skal ha akupunktur to ganger også! Håper det har god effekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...