Gå til innhold

Flere med ul i uke 11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ul igår og fikk min mest fantastiske opplevelse noensinne. Helt imponert over alt man kunne se, så tilogmed ører, nese, hjerne, nyrer, ribbein osv. :D

Jordmoren sa at den terminen hun fant da, kom til å bli stående som den ordentlige, men så var jeg hos en annen dame etterpå som sa at de setter den ikke før i uke 18?

Terminen min ble flyttet fire dager, men selv om jeg da er mindre på vei enn først utregnet er jeg bare happy for nå er jeg nesten ved nyttår :) Håper bare det er denne som blir stående...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Jeg var også på ul i går, etter egne ca regninger var jeg 10-3 men ble flyttet til 11-0. Var også kjempe fasinert, klarte ikke slutte å le så hun hadde problemer med å få bilde!!!! =D Vi fikk tre kjempe fine til slutt ;)

Fikk faktisk vite kjønnet å, hun var selv veldig overrasket over at hun kunne se d allerede. "Han liker å vise frem utstyret sitt, han her", sa hun!! hehehehehehhehe.... Hun sa at d ikke var noe tvil om at d var en gutt fordi så tidlig ville d vært vanskelig å se om d hadde vært en jente selv med en innvendig ul, men d var ikke nødvendig nå!!

Skrevet

Hihi , så artig! Ja var helt fantastisk å se babyen svømme rundt inni der med ben og armer som gikk alle veier. Litt sky da, så fikk ikke noe bilde av ansiktet, men jeg var mer enn fornøyd!

Jeg og fikk 11+0 igår! Men sant hun virket sikker på at det var den som kom til å gjelde?? Jeg spurte tilogmed rett ut, men ble så usikker pga hun andre damen...

Skrevet

Glemte jo å spørre deg om det med kjønnet, helt sinnsykt at hun kunne se det så tidlig da! Men så det ut som en liten tapp som stikker ut? For det så jeg også, men trodde også jenter hadde det sånn helt i starten så tenkte ikke noe mer over det. Har forøvrig vært bombesikker fra dag en av på at det må være en gutt inni der jeg da :P hihi

Skrevet

Hun sa at min termin var "flytende" for han var ikke helt samarbeidsvillig når d gjelder å strekke ut ryggen!!

Så er bare å vente på neste ul og se om den blir flyttet igjen da.... Skal igjen iløp av to uker pga. egen sykdom så blir fulgt opp ganske tett.

Hun hadde tatt et bilde ovenfra hode og ned og d så ut som en liten hvit trekant. ;) Han lå der og svømte med begge bena rett ut til hver sin side!!!

Jeg har ikke hatt noen følelse ang. kjønn, men trodde d var store sjanser for jente siden mannen har en datter og d er jo han som "bestemer".

Man skal ikke fnyse av kvinnelig intuisjon, så du har nok rett da!!

Skrevet

Skjønner skjønner :) Ja, er jo lenge til så er jo ingen krise enda, bare artig å vite det, hihi.

Sånn du så det altså, jeg fikk masse bilder fra siden jeg da, samt litt med rumpa i været. Ja, nei jeg går enda for gutt jeg altså. Hehe, spennende det her.

Skrevet

Så bilde og hun viste oss kjønnet med en pil, men fikk ikke d bilde med hjem. D angrer jeg på i dag, men får spørre om d neste gang. Vi fikk tre bilder også fra siden. Hun klarte ikke sikkert ikke å ta så veldig mange "fine" bilder fordi jeg lo så mye, vet ikke jeg!!

Kjempe spennende, ble så letta når jeg så hjerte banke!!! =D

Skrevet

Oi, kan man virkelig se kjønnet så tidlig?!?! Wow!

Det skjer jo utrolig mye på kort tid nå, så kanskje ikke så rart:).

Jeg var på tidlig UL i uke 9 og skal på ny UL i uke 13. Er kjempespent! Håper å få se kjønnet jeg også da! Skal på Riksen og vet jo at de har veldig gode UL-apparater:).

Spennende!

Skrevet

D står flere steder at alle organene er ferdig så langt som vi er nå og at de nå bare skal vokse. Da burde d jo være stor sjangse for at de på Riksen kan se d på deg i uke 13 når en vanlig/ lokal gynokolog kan d....!!??? =)

Skrevet

Ja jøss.

Jeg husker bare at i mitt forige svangerskap var jeg på UL i uke 13 på Volvat. Der ble jeg fortalt at jentekjønnet på den tiden er ganske oppsvulmet så det å gjette på kjønn ble så usikkert fordi gutter og jenter på den tiden ser ganske like ut utvendig:).

Ellers er jo som du skriver alle innvendige organer ferdigdannett i uke 10.

Men vi får se:)

Skrevet

Jeg er 11+5 og skal på UL i dag! Er så spent på å se den lille. Visste ikke at det var mulig å se kjønn så tidlig, jeg skal på UL pga egen sykdom

Skrevet

Mener jeg en gang har sett en link inne på et av forumene, der en viser jente og gutte kjønn i uke 11-12. Nermest umulig å se forskjell fordi jenters klitoris er såpass stor i forhold til resten av underlivet at det ligner en liten penis.

Skrevet

Jeg var på ul sist fredag og var 11+3. Da sa legen at hun synes det kunne se ut som en gutt men at hun ville ikke si noe for sikkert fordi på dette stadiet er klitoris på jentene udekket så det kan forveksles med en liten penis ;-)

mvh

Skrevet

Da er d bare vente å se til neste ul for oss alle. =)

En ting er ihvertfall sikkert og d er at vi får vite d helt sikkert når de kommer ut!!!! =)=)=)=)=)

Skrevet

Da har jeg vært på UL :) Alt så bra ut med barnet :) Men legen sa at det var for tidlig å se kjønn... Det viktigste er uansett at babyen er frisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...